Åneeeei!

Lykke til[emoji173]

Håper virkelig det er uskyldig [emoji1317] Lykke til [emoji8][emoji173]️

Sluttet å vokse i uke 8.. to og en halv uke siden..

Uff [emoji26][emoji173]️ Det samme skjedde meg i sommer - det er forferdelig trist. Ta godt vare på deg selv [emoji177] Jeg ble raskt gravid igjen og er nå 11+2. Krysser fingrene for at spira sitter raskt for deg også!! [emoji173]️

Vet nesten ikke om jeg orker prøve igjen.. Tok syv måneder sist og det var så sykt tungt.. også kanskje jeg bare mister igjen..

Vet nesten ikke om jeg orker prøve igjen.. Tok syv måneder sist og det var så sykt tungt.. også kanskje jeg bare mister igjen..
Så trist [emoji17] Skjønner at du tenker sånn. Det gjorde jeg også etter jeg mistet i januar og juni i år, men får nå kjempe god oppfølging og går på lutinus 3 ganger daglig. Masse lykke til videre og ta vare på deg selv [emoji173]

Så utrolig trist å lese[emoji22] Sender deg en god klem [emoji173]️ Ta vare på deg selv og hverandre.

Uff, det var trist[emoji22] utrolig vondt og miste, ta godt vare på deg selv. Krysser fingrene for at du kommer deg i et nytt terminforum snart:)

Uff, har forståelse for at du tenker sånn [emoji20]Forsøk å ta vare på deg selv nå, og gi deg selv den tiden du trenger [emoji173]️[emoji173]️ Man er faktisk ofte mer fruktbar i tiden etter en spontanabort, men du må jo selv bestemme hva som er riktig for deg. Masse lykke til videre!! [emoji173]️

❤️

Uff, har forståelse for at du tenker sånn [emoji20]Forsøk å ta vare på deg selv nå, og gi deg selv den tiden du trenger [emoji173]️[emoji173]️ Man er faktisk ofte mer fruktbar i tiden etter en spontanabort, men du må jo selv bestemme hva som er riktig for deg. Masse lykke til videre!! [emoji173]️

Leser så mye forskjellig om dette. At man bør vente litt? Legen så jeg skulle vente til en mens også begynne å prøve igjen etter det..

Men først må jeg få ut det som er der inne da. Blør bare moderat foreløpig.. Må på sykehuset for å få det bekreftet, så får kanskje noe der, om det ikke skjer noe i mellomtiden.

Gruer meg til det er ordentlig i gang..

Leser så mye forskjellig om dette. At man bør vente litt? Legen så jeg skulle vente til en mens også begynne å prøve igjen etter det..

Men først må jeg få ut det som er der inne da. Blør bare moderat foreløpig.. Må på sykehuset for å få det bekreftet, så får kanskje noe der, om det ikke skjer noe i mellomtiden.

Gruer meg til det er ordentlig i gang..

:Heartred forferdelig ting å måtte igjennom. Skjønner tanken om å ikke orke prøve igjen og har kjent på det samme selv etter 3 SA i år. Jeg har fått forskjellige beskjeder fra forskjellige leger angående prøving etter å ha mistet og har gjort begge deler. Sist fikk jeg anbefalt å vente en menstruasjon, selv om jeg mistet tidlig. Gjorde det den gangen også mye for den psykiske delen. Det tar på psyken og kroppen så bare kjenn etter hva som føles riktig ut for deg med tanke på eventuelt å prøve igjen.

Huff, så trist [emoji53]sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre [emoji173]️

Så trist å høre! :( Håper du finner motivasjon til å fortsette prøvingen! :Heartred

Back
Topp