Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går nok ikke bra det her. Fortsetter å blø moderat. Stikker litt nederst i magen også.. Skal på Volvat klokka 12, men ser nok hvor dette ender..
Sluttet å vokse i uke 8.. to og en halv uke siden..
Sluttet å vokse i uke 8.. to og en halv uke siden..
Så trist [emoji17] Skjønner at du tenker sånn. Det gjorde jeg også etter jeg mistet i januar og juni i år, men får nå kjempe god oppfølging og går på lutinus 3 ganger daglig. Masse lykke til videre og ta vare på deg selv [emoji173]Vet nesten ikke om jeg orker prøve igjen.. Tok syv måneder sist og det var så sykt tungt.. også kanskje jeg bare mister igjen..
Vet nesten ikke om jeg orker prøve igjen.. Tok syv måneder sist og det var så sykt tungt.. også kanskje jeg bare mister igjen..
Uff, har forståelse for at du tenker sånn [emoji20]Forsøk å ta vare på deg selv nå, og gi deg selv den tiden du trenger [emoji173]️[emoji173]️ Man er faktisk ofte mer fruktbar i tiden etter en spontanabort, men du må jo selv bestemme hva som er riktig for deg. Masse lykke til videre!! [emoji173]️
Leser så mye forskjellig om dette. At man bør vente litt? Legen så jeg skulle vente til en mens også begynne å prøve igjen etter det..
Men først må jeg få ut det som er der inne da. Blør bare moderat foreløpig.. Må på sykehuset for å få det bekreftet, så får kanskje noe der, om det ikke skjer noe i mellomtiden.
Gruer meg til det er ordentlig i gang..