Åling...

siripiri81

Forelsket i forumet
Da har mini begynnt å åle seg fremover. Knekte koden for et par dager siden og nå går det fortere og fortere... Synes egentlig hun kunne ventet litt lengre :)

Men herregud så fort tiden går...
 
Hvor gammel? Min lille har akkurat knekt koden å rulle... ;) hu er 5,5 mnd gammel ! Syns det et helt greit at hu tar seg god tid!! :p
 
Mi har akkurat begynt å rulle rundt fra mage til rygg til mage igjen for å komme seg plasser.

Hun er 6 mnd og 6 dager
 
Gratulerer :D mini forfølger meg, som er litt slitsomt - synes hun er alt for aktiv :p men kjempegøy å se de små lære nye ting og lyse opp! Første gang min rullet fra rygg til mage kom det er stooort glis :D
 
Hehe, ja her ler hun for nesten hvert tak hun tar på gulvet :) syntes mini her også er litt vel aktiv, men godt når hun endelig knekte koden nå, for var rimelig sutrete dagene før...

I dag holdt hun på å komme seg ut av bagen i vogna også, så nå blir det sportsdel!
 
Min åler i sirkel, kommer seg bakover litt men ikke fremover enda.
 
Her har vi ålt en stund og er kommet over på litt kryping. ( tiden går alt for fort) født 5.mars.. Finner henne aldri igjen der jeg la henne fra meg..
 
Vår lille begynte å rulle fra rygg til mage da hun var fire mnd, så kom bakover-åling og nå er det fremover-åling og å "rugge" frem og tilbake mens hun står på alle fire. Da blir vel det neste kryping, men da er det mye som må sikres her i huset tenker jeg! Spennende å følge med på utviklingen ... :) (Hun er 5mnd og to uker gammel.)
 
Her er det åling, rugge på alle fire, nesten-sitting, reiser seg opp og går langs kanter. Har gått veldig fort med utviklingen siste måneden. Virkelig travelt nå :wacky: Han er født 25. februar (hadde termin i mars, derfor jeg er her).
 
Her kommer han seg frem med en merkelig kombinasjon av åling, krabbing, kaste overkroppen fremover og ved å snu på seg. Når han går opp I krabbe stilling setter han seg veldig ofte.
 
Så gøy når det skjer nye ting :) her knekker han nok koden om ikke lenge. Ruller det han vil. Og drar seg I sirkel. Ser han tydelig øver på å komme I krype stilling nå
 
Lurer på om min blir å hoppe over ålingen. Han prøver stadig å komme seg i krabbestilling, men kommer seg ikke helt opp, men nok til at han kan gynge fram og tilbake. :) Å øve på ålingen har han nesten sluttet med. Han er seks mnd og en uke. Storebror ålte da han var 5,5 mnd, så han er snart en måned "tregere" :p
 
Back
Topp