Des09Spirejuli12
Forelsket i forumet
Kikka på ultralyd-lista nå, å fra uka av bare pøser det på med flotte damer som skal på UL :D Detta blir morsomt! Håper alle får gode nyheter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk innkaldelse i går og skal ikkje før 29 feb. Men syns jo det er litt seint siden det står i papirene at vi skal ha rundt uke 18 og da er jeg jo 20 ukernemoen skrev:
Tina_81 skrev:
Jeg fikk innkaldelse i går og skal ikkje før 29 feb. Men syns jo det er litt seint siden det står i papirene at vi skal ha rundt uke 18 og da er jeg jo 20 ukernemoen skrev:
Jeg også har regnet at jeg skulle være 20+1 når jeg har 27. februar, men ho jordmora på private ul'n sa at jeg var 19+ et eller annet...og at det var perfekt.
Tror de regner litt annerledes nå?
nemoen skrev:
Tina_81 skrev:
Jeg også har regnet at jeg skulle være 20+1 når jeg har 27. februar, men ho jordmora på private ul'n sa at jeg var 19+ et eller annet...og at det var perfekt.
Tror de regner litt annerledes nå?
Jo men det er så leeeenge til ;) vil snart :) Hehe må nok bare smøre meg med tolmodighet :)