Åhhhhh :D

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Kikka på ultralyd-lista nå, å fra uka av bare pøser det på med flotte damer som skal på UL :D Detta blir morsomt! Håper alle får gode nyheter!

Det håper jeg og:) Kan nesten ikke vente til fredag!

Det står tirsdag på meg.. Men måtte sjekke det opp i dag, siden æ ikke har fådd innkallinga enda.. Vi skal på mandag. :)

åååhh dere er så heldige :) Må vente med o.ul helt til 27 februar jeg...det er sååååå lenge til.
Men skal ikke klage da, har jo nettopp vært på p.ul :)
Men det er så fantastisk å se lille nurket, og jeg håper å få vite kjønnet :)
Lykke til jenter, gleder meg til å lese om alle ul'ene :)

Jeg fikk innkaldelse i går og skal ikkje før 29 feb. Men syns jo det er litt seint siden det står i papirene at vi skal ha rundt uke 18 og da er jeg jo 20 uker

Har ikkje fått innkallelse ennå eg

Men legen sa at brevet kom nok i posten neste uke.. skal sikkert inn i slutten av februar en gang

nemoen skrev:
Jeg fikk innkaldelse i går og skal ikkje før 29 feb. Men syns jo det er litt seint siden det står i papirene at vi skal ha rundt uke 18 og da er jeg jo 20 uker

Jeg også har regnet at jeg skulle være 20+1 når jeg har 27. februar, men ho jordmora på private ul'n sa at jeg var 19+ et eller annet...og at det var perfekt.
Tror de regner litt annerledes nå?

Tina_81 skrev:

nemoen skrev:

Jeg også har regnet at jeg skulle være 20+1 når jeg har 27. februar, men ho jordmora på private ul'n sa at jeg var 19+ et eller annet...og at det var perfekt.

Jo men det er så leeeenge til ;) vil snart :) Hehe må nok bare smøre meg med tolmodighet :)

Nedtelling til torsdag !!! :D gleder oss !! :D

baff, det er dette som er kjedlig med å termin så sent i mnd, ALLE er før meg og eg må bare smøre meg med tålmodighet

eg skal ikke før 1 mars!!!!!!! me gleder oss kjempemasse og håper at alt er som det skal med huleboeren

Å så heldige dere er! Skal ikke før 1.mars vi... Har lyst til å bestille time utenom for har så lyst til å se Mini igjen!!!

lykke til alle sammen som skal nå til uka, dere kan bare gleeede dere ;)
også så spennende når/hvis dere spør om kjønnet, de sekundene der er virkelig så spennende at det er til å få gåsehud av ;)

snart bare TO dager igjen! Dette er pining!

nemoen skrev:

Tina_81 skrev:

nemoen skrev:

Jo men det er så leeeenge til ;) vil snart :) Hehe må nok bare smøre meg med tolmodighet :)

Det var det jeg syntes å så jeg bestilte en privat ul jeg :)

Des09Spirejuli12 skrev:
snart bare TO dager igjen! Dette er pining!

Regner med at du oppdaterer oss da :)

Åja det skal jeg love deg :D

Det er SÅ spennende !!
Jeg og samboer gleder oss veldig til den 6.feb til UL på St.Olavs ! :)
Håper alle her inne får gode nyheter, og vi må legge ut masse bilder å dele med resten <3

Lykke til på UL alle flotte jenter/damer her inne

Back
Topp