Åh nei! Blør igjen!

Så søt du er som tenker på meg. Det har ikke kommet noe mer...og det stopper heldigvis så fort jeg oppdager det. :/ Men merker jeg ikke er så gira på å snakke om frøet i magen til andre før jeg har sett at alt er fint der inne.

Så bra!! Jeg skjønner det, ikke lett når du ikke vet hvordan det står til. Håper du får se et friskt frø på ul i morgen<3

Ønsker deg lykke til på ul i dag, og håper at alt er bra med lille frøet ditt:Heartred
Gratulerer med dagen, Tofus! Håper dagen bringer deg stor glede. Krysser fingrene. :)

Så søte dere er som tenker på meg.

Ul i dag gikk som en drøm. Et lite gull på en cm med sterkt og fin hjerte! Legen ble jo rørt han også og tok seg god tid til å høre hjertelyden og fikk bilde! Så denne bursdagen kan knapt bli bedre.

Ang blødningene skulle vi bare være litt forsiktige med sex de kommende ukene, men ellers var dette normalt.

Ble satt tilbake 4 dager så er 7 uker nå, så får regne og se om jeg egentlig tilhører desember nå :/ men blir nok her inne også da det er så bra folk her ;)

f7d5493467156848cee5f8e949b3f516

Så søte dere er som tenker på meg.

Ul i dag gikk som en drøm. Et lite gull på en cm med sterkt og fin hjerte! Legen ble jo rørt han også og tok seg god tid til å høre hjertelyden og fikk bilde! Så denne bursdagen kan knapt bli bedre.

Ang blødningene skulle vi bare være litt forsiktige med sex de kommende ukene, men ellers var dette normalt.

Ble satt tilbake 4 dager så er 7 uker nå, så får regne og se om jeg egentlig tilhører desember nå :/ men blir nok her inne også da det er så bra folk her ;)

f7d5493467156848cee5f8e949b3f516
Så fantastisk :) ser jo jammen ut som en mini baby å :Heartred

Så fantastisk, og gratulerer med dagen!:smiley-bounce012

Sååå bra!! Kjempesøt mini baby:D

Var så redd når jeg scrollet igjennom denne tråden mens jeg krysset fingrene! Var såå deilig da jeg kom til ul-bildet. Gratulerer med dagen og med fin og frisk baby! :-) <3

Back
Topp