Åh nei! Blør igjen!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er på jobb og oppdaget at jeg blør en gang til. Skikkelig nedtur. :( har ikke vondt og det er ikke mye,men får ringe gyn i morra :(

Ånei:( håper alt er bra med lille spiren <3

Trenger ikke være noe galt, men forstår du er bekymret! Blør du masse?? Tror du skal blø ganske masse og det skal være vondt om noe er galt ;)

Trenger ikke være noe galt, men forstår du er bekymret! Blør du masse?? Tror du skal blø ganske masse og det skal være vondt om noe er galt ;)
Ja jeg håper dette er uskyldig. Var ikke mye og nå ser det ut som det stopper, samt at jeg bare har lette murringer :/ opplevde det samme for akkuratt en uke siden, bare det da var mindre enn i dag, men sjekket meg ikke da.
Men merker jeg nullstiller meg litt så jeg ikke blir for lei meg og ikke går å tenker på dette for mye. Må se om det er noen der med et bankende hjerte for å bli overbevist!

Takk for svar dere!

Håper det er en uskyldig blødning og du snart får se et bankende hjerte på ul

Krysse fingrene for at det er uskyldig. Skulle det være SA, pleier det komme en god del med masse smerter så det er nok harmløs satser vi på ;)

håper det går bra <3

Ja håper det er uskyldig for nå er det påan igjen :( , men nå skal jeg ha frihelg og SKAL kose meg! Så får jeg ta mandagens ul som den kommer. Jeg har også bursdag til mandag, så håper jeg får en fin gave i form av et bankende hjerte!

Må si det er litt godt å ha forumet nå. Jeg har folk jeg kunne ha snakket om dette til andre enn mannen, men vet ikke om jeg orker, vil styre når det skal bli et tema på en måte. Dere er gull jenter! :)

Hvordan går det i dag?

Hvordan går det i dag?
Så søt du er som tenker på meg. Det har ikke kommet noe mer...og det stopper heldigvis så fort jeg oppdager det. :/ Men merker jeg ikke er så gira på å snakke om frøet i magen til andre før jeg har sett at alt er fint der inne.

Back
Topp