Åh mannen min

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
er så søtJeg spurte om han trodde dette gikk bra. Jeg sa til han at nå har jeg slutta å tenke så mye på at jeg fakisk er gravid. Så søte han hadde lest i boka vår at "det var helt normalt at det kom til et stadie hvor man ikke merka så mye og ikke tenkte så mye på det. Det varte noen månder...det eneste var at babyen vokste og sånn. Så på slutten av svangerskapet bla bla bla bla...

Tenk at han er så engersjert nå, bare tenker på hvordan han var før og under prøverørforsøket vårt, hvor han ikke ville nevne det. Så fort det var snakk om det gikk han ut døra

Så utrolig koselig å høre [:)] Prøverør er jammen en kjempeanstrengelse for forholdet. Var det for vårt i alle fall, så det er utrolig deilig å ha greid å bli gravid til slutt. Lykke til, og de blir nok bare bedre og bedre jo mer de greier å ta inn at vi er gravide!

Var en prøvelse for forholdet vårt også, var en periode vi krangla så mye å alt var bare så håpløst at vi nesten gikk fra hverandre[:(] Tror egentlig at det styrka forholdet veldig positivt for vi har det helt fantastik nå

sååå kos da [:D][:D]

det er fantastisk når de mennene engasjerer seg. Sambo leste hver uke i svangerskapsboka sist da jeg gikk med Linus, så trudde ikke har kom til å være så engasjert denne gangen. Men han er det[:)] Han har lastet ned et program på ipoden der han har lagt inn termindato og leser om hva som skjer med mor og barn hver uke og ser på bilder. [:)]

åååå så heldi du e.. min bryr se ikke i d heile tatt han.. han va gira sist., men d endte me ma. så e kanskej derfor :S

heldig dere som har menn som er engasjerte......[8|]
min mann han har egentlig ikke vist at han bryr seg så mye .. litt kjipt siden dette er vår første, men men ,
har sagt han kan lese her inne, og de svangerskaps bøkene, men det gidder han ikke .
men skal sies at han ikke er noe følelses menneske. han er hvertfall ikke noe flink til å vise følelser. så blir litt lei meg når jeg gleder meg masse og han ikke sier noe.. men får håpe han gleder seg også. selv om han ikke sier det høyt....!!!!!!!

ORIGINAL: loveyou

heldig dere som har menn som er engasjerte......[8|]
min mann han har egentlig ikke vist at han bryr seg så mye .. litt kjipt siden dette er vår første, men men ,
har sagt han kan lese her inne, og de svangerskaps bøkene, men det gidder han ikke .
men skal sies at han ikke er noe følelses menneske. han er hvertfall ikke noe flink til å vise følelser. så blir litt lei meg når jeg gleder meg masse og han ikke sier noe.. men får håpe han gleder seg også. selv om han ikke sier det høyt....!!!!!!!

du e ikke aleine iværtfall.. håpe karane våres skjerpa se når dei høre el ser nurke :D

Så koselig da[:)]

så godt å høre dere har kommet dere styrket gjennom det hele! Et flott utgangspunkt for babyen som kommer om noen måneder! 

Så søt han er[:)] min kjære er helt fantastisk[:D] tar seg av vaskingen og matlagingen sånn at jeg slipper

ORIGINAL: *dreamer*

Sååå herlig

Back
Topp