er så søt
Jeg spurte om han trodde dette gikk bra. Jeg sa til han at nå har jeg slutta å tenke så mye på at jeg fakisk er gravid. Så søte han hadde lest i boka vår at "det var helt normalt at det kom til et stadie hvor man ikke merka så mye og ikke tenkte så mye på det. Det varte noen månder...det eneste var at babyen vokste og sånn. Så på slutten av svangerskapet bla bla bla bla...
Tenk at han er så engersjert nå, bare tenker på hvordan han var før og under prøverørforsøket vårt, hvor han ikke ville nevne det. Så fort det var snakk om det gikk han ut døra
Jeg spurte om han trodde dette gikk bra. Jeg sa til han at nå har jeg slutta å tenke så mye på at jeg fakisk er gravid. Så søte han hadde lest i boka vår at "det var helt normalt at det kom til et stadie hvor man ikke merka så mye og ikke tenkte så mye på det. Det varte noen månder...det eneste var at babyen vokste og sånn. Så på slutten av svangerskapet bla bla bla bla... Tenk at han er så engersjert nå, bare tenker på hvordan han var før og under prøverørforsøket vårt, hvor han ikke ville nevne det. Så fort det var snakk om det gikk han ut døra