Å være ensom

Kjenner meg SÅ godt igjen! :( I voksen alder føler jeg at det er vanskelig å få nye venner, fordi de (som du sier) har nok venner fra før og man ofte er opptatt med barn og aktiviteter.. Bor på et lite sted (innflytter) hvor det er vanskelig å komme "inn" siden alle kjenner hverandre fra før..

Bor dessverre for langt unna Bærum :(

Håper du finner noen andre som bor nærmere..
Som jeg skulle ha sagt det selv.

Noen her som opplever å være ensom?

Jeg har jo flyttet vekk fra mine barndomsvenner og føler at vi med tiden har sklidd fra hverandre i den grad at vi ikke lenger ringes når det er noe vi trenger å prate om. Finner det også vanskelig å få skapt nye vennskap da de jeg møter har venner nok fra før. Jeg vil så gjerne bli kjent med noen i samme situasjon.

Denne helgen er min datter hos sin mormor og mannen er på jobbreise. Jeg har all verdens muligheter, men jeg griper de ikke. Jeg vet rett og slett ikke hva å gjøre, hvem å ringe.

Er jeg den eneste som har det sånn?

Nei slitter med det samme og jeg har ikke flyttet langt bort en gang, bare sklidd ifra... Vanskelig vil gjerne ha venner men får det liksom ikke helt til,,, mannen er mindre sosial og forstår ikke problemstillingen,,,

Nei du er ikke eneste .. Har selv sklidd fra venner/ venninner,om det er med vilje vet jeg ikke .. Er bare ikke så flink sosialt,veldig sjenert og har innadvendt ADHD. Har samboern,og foreldra mine :D

Back
Topp