Å takke nei til donor

Fikk svar nå, hcg på 24. Ikke uventet, men fy søren så pyton…
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Oi!!! Det må du jo oppdatere om. Det må da være bra?? Hvor mye hadde den steget? Jeg skal ha trua for deg :joyful:

Jeg har aldri hatt frysforsøk tidligere, men mener det står på Hausken sine sider at man skal vente en syklus etter negativt forsøk, før man prøver på nytt.

Sist gang var syklusen min på 49 dager!! Jeg er jo sååå utålmodig :woot::woot::woot:Idag er jeg på syklusdag 12.

Takk, fine dager i julen på fjellet :Heartred Håper du har en fin jul :Heartred
Den var steget fra 24 til 35, så jeg ble litt overrasket når klinikken ville jeg skulle fortsette o_O fikk en ul hos gynekologen og han kunne som forventet ikke se noe, slimhinnen var tynn og han hadde heller ikke troen på noe. Men fikk sett at det ikke var noen tegn til noe utenfor livmoren, så det var greit. Tror egentlig hcg har steget litt til siden da, tester jo som en gal… men ikke nok, så satser på an avklaring på tirsdag :)

49 dager lang syklus ja, da kan det fort bli litt lenge om du må vente på cd1 for å starte :hungover: Er så dårlig på all denne forbanna ventingen i dette gamet…
Men siden du skal ta vaksinen den 11 så passer det kanskje fint med oppstart i februar :)
 
Den var steget fra 24 til 35, så jeg ble litt overrasket når klinikken ville jeg skulle fortsette o_O fikk en ul hos gynekologen og han kunne som forventet ikke se noe, slimhinnen var tynn og han hadde heller ikke troen på noe. Men fikk sett at det ikke var noen tegn til noe utenfor livmoren, så det var greit. Tror egentlig hcg har steget litt til siden da, tester jo som en gal… men ikke nok, så satser på an avklaring på tirsdag :)

49 dager lang syklus ja, da kan det fort bli litt lenge om du må vente på cd1 for å starte :hungover: Er så dårlig på all denne forbanna ventingen i dette gamet…
Men siden du skal ta vaksinen den 11 så passer det kanskje fint med oppstart i februar :)


Jeg skjønner. Hm, ja. Det er greit med en rask avklaring, ja.

Ja, pleier ikke å ha så lange sykluser, men tror det nærmer seg slutten. I know! Såååå mye venting! Men sikkert greit ifht vaksinen, må vente minst to uker med innsett etter den er satt.

Hvilken syklusdag ble det innsett på? Sd 15?
 
Last edited:
Jeg skjønner. Hm, ja. Det er greit med en rask avklaring, ja.

Ja, pleier ikke å ha så lange sykluser, men tror det nærmer seg slutten. I know! Såååå mye venting! Men sikkert greit ifht vaksinen, må vente minst to uker med innsett etter den er satt.

Hvilken syklusdag ble det innsett på? Sd 15?
Nå måtte jeg sjekke, på dag 16 ble det innsett.
Fikk svar i dag på ny hcg og den har doblet seg hver dag fra sist prøve… :wtf
 
Er det sant??!! :smiley-bounce012 Hva skjer videre nå? Ny ul? Supert, tusen takk :Heartred
Aner ikke, har sendt mld til klinikken i kveld så de ringer nok i morgen. :wideyed: Googler meg i hjel nå :hilarious:
 
Ja, det skjønner jeg... Jeg velger å tro at det er noe bra på gang :)
Vi får krysse fingrene for det, skal ta ny blodprøve igjen i morgen. I dag var det en klar stigning på test fra i går. Så noe skjer jo :oops:
 
Oi!!! Du, dette er jo superspennende!! Testet med digital igjen? :)
Nei, har brukt så sykt mye penger på de 70 (!!)testene jeg har tatt de siste ukene at nå har jeg satt en stopper for det :hilarious::hungover: De jeg tok i går og i morges fikk jeg med meg fra legekontoret! Men må kanskje etterhvert, hadde jo vært deilig om det hadde stått 2-3 eller 3+
 
Oi!!! Du, dette er jo superspennende!! Testet med digital igjen? :)
De skrev forresten på klinikken at det er en flott verdi på min siste prøve og at de ville ta en i morgen kun for sikkerhets skyld!! Men jeg må ta dette med en liten klype salt :)
 
Nei, har brukt så sykt mye penger på de 70 (!!)testene jeg har tatt de siste ukene at nå har jeg satt en stopper for det :hilarious::hungover: De jeg tok i går og i morges fikk jeg med meg fra legekontoret! Men må kanskje etterhvert, hadde jo vært deilig om det hadde stått 2-3 eller 3+

Haha, ser den! Men ja, det ville vært veldig deilig :hilarious:
 
Back
Topp