Å takke nei til donor

Testet med svak strek i et par dager nå, og i kveld tok jeg en digital. GRAVID :love2 12dpo.
 
Fikk akkurat beskjed om at donor har fått ut 7 egg, og at 5 av dem er befruktet:)

De skal dyrkes frem til onsdag, så ser de hvordan det ser ut ifht frys :joyful:

Fy søren så spennende :Heartred Gleder meg til videre oppdateringer og krysser fingrene for gode blastoer på onsdag!
 
Ja, veldig!! Tusen takk :) Håper du nyter tilværelsen :joyful:
Det er faktisk ganske tungt om dagen, føler ikke testene har vært sterke nok og masse usikkerhet :( Men fikk ganske gode tester i går kveld, og jeg har brukt opp det store lageret jeg hadde… så får bare vente på blodprøven på mandag! Har gått så lenge og ventet på dette at det blir nok litt vanskelig å tro at det kan gå bra :nailbiting:
 
.
 
Last edited:
Takk for det fine og gode svaret ditt :love2 Så godt å høre at det gikk bra med andremann!
Jeg hadde heller ingen tanker om å ta flere tester eller å ta tidlig med de andre, men de satt til gjengjeld på første forsøk og jeg var ung og uten disse kjipe erfaringene vi har fått nå.
Måtte mandagen komme fort så jeg kan forhåpentligvis roe meg litt. jeg har akkurat vært på apoteket og snik-kjøpt nye tester :hilarious:


Så fint å lese at du også har barn fra tidligere :)
Håper testresultatene er positive i dine øyne. Ja! Spennende med test imorgen :) Det skal nok gå veldig bra :)
 
Takk for det fine og gode svaret ditt :love2 Så godt å høre at det gikk bra med andremann!
Jeg hadde heller ingen tanker om å ta flere tester eller å ta tidlig med de andre, men de satt til gjengjeld på første forsøk og jeg var ung og uten disse kjipe erfaringene vi har fått nå.
Måtte mandagen komme fort så jeg kan forhåpentligvis roe meg litt. jeg har akkurat vært på apoteket og snik-kjøpt nye tester :hilarious:


Håper det gikk bra idag og at du får svaret iløpet av dagen :)
 
3 av 5 er med videre. To er helt perfekte og det tredje er nesten perfekt. Mer oppdatering på onsdag :smiley-bounce016
Ja!!!! Så kjekt :excited001 Akkurat den biten var så mye kjekkere å følge med på donor enn på meg selv, fra å gå fra et drit dårlig utgangspunkt med egne egg til «vanlig friske»!! Heier alt jeg kan på disse tre eggene :love2

Får ikke svar på blodprøven før i morgen :nailbiting: fikk en ny gravid 1-2 i går kveld, så regner med dette kanskje ikke er som det skal være. Men samtidig så er jeg jo gravid og det gikk, det har det ikke gjort med mine egne. Så får bare se fremover mot nye forsøk om dette ikke går bra. Og kanskje prøve Prednisolon neste gang :)
 
Ja!!!! Så kjekt :excited001 Akkurat den biten var så mye kjekkere å følge med på donor enn på meg selv, fra å gå fra et drit dårlig utgangspunkt med egne egg til «vanlig friske»!! Heier alt jeg kan på disse tre eggene :love2

Får ikke svar på blodprøven før i morgen :nailbiting: fikk en ny gravid 1-2 i går kveld, så regner med dette kanskje ikke er som det skal være. Men samtidig så er jeg jo gravid og det gikk, det har det ikke gjort med mine egne. Så får bare se fremover mot nye forsøk om dette ikke går bra. Og kanskje prøve Prednisolon neste gang :)


Det er jeg helt enig i :)

Mener du at du burde fått 2-3 nå? Ikke gi opp, kanskje stigningen bare gått litt tregt. Det blir veldig spennende imorgen!

Hvor mange blastocyster fikk du? :Heartred Hvilken støttemedisin går du på nå?
 
Det er jeg helt enig i :)

Mener du at du burde fått 2-3 nå? Ikke gi opp, kanskje stigningen bare gått litt tregt. Det blir veldig spennende imorgen!

Hvor mange blastocyster fikk du? :Heartred Hvilken støttemedisin går du på nå?
Ja, tenker det burde vært noe mer stigning. Men nå får vi bare vente å se. Er egentlig litt mer rolig i dag nå når prøven er tatt og om det ser dårlig ut så går det bra det også. Føler vi har et håp om å komme i mål til slutt nå når vi har tatt dette valget :happy:

Vi har tre 5aa og to 4bb igjen på frys. Går på progynova og cyclogest x3 til dagen.
Har du fått en plan på opplegget ditt?
 
Ja, tenker det burde vært noe mer stigning. Men nå får vi bare vente å se. Er egentlig litt mer rolig i dag nå når prøven er tatt og om det ser dårlig ut så går det bra det også. Føler vi har et håp om å komme i mål til slutt nå når vi har tatt dette valget :happy:

Vi har tre 5aa og to 4bb igjen på frys. Går på progynova og cyclogest x3 til dagen.
Har du fått en plan på opplegget ditt?


Ja, får bare vente og se. Jeg krysser alt jeg har!!

Dere kommer i mål, det er jeg HELT sikker på :) Det var jo en veldig bra fangst!
Jeg håper alle tre vil klare seg hos oss.
 
Ja, får bare vente og se. Jeg krysser alt jeg har!!

Dere kommer i mål, det er jeg HELT sikker på :) Det var jo en veldig bra fangst!
Jeg håper alle tre vil klare seg hos oss.

Tenker og håper sjansen er stor for at de blir klar for frysen alle tre :) Gleder meg til ny oppdatering på onsdag!
 
Takk, håper det. Litt "snaut" med to når de kommer fra en donor.[/QUOTE
Hva følger med i eggdonasjon her? Er det en pakke med flere innsett og får du alle eggene fra en stimulering uansett hvor mange det blir?
 
Back
Topp