Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreslår også at du bare sender en sms og spør om de kommer. Er kanskje mange som bare går ut fra at man ikke trenger å gi beskjed om man kommer.
Vi inviterte alle 19 barn i guttungens barnehageavdeling på bursdagen hans. 8 svarte at de kom, 1 svarte at de ikke kom, resterende 10 svarte ikke og kom ikke.
Da va en liten 4-åring megaskuffa og lei seg og spurte meg om koffør de og de ikke kom
Synes det er uhøflig å ikke svare når de fikk over 1 uke på seg til å svare ja eller nei.
Jeg svarer alltid, uansett om ungen kan komme eller ikke..jeg hater å selv sitte der usikker på hvor lange som egentlig kommer..noen svarer nemlig aldri..
Komme også litt an på hvordan invitasjonene er levert. Her er det ikke lov til å levere i bhg, så vi kjører rundt med dem. Da kan vi være heldige og treffe på de fleste hjemme. Får da ofte et svar på om de kommer eller ikke og vet iallefall at de har fått invitasjonen. Noen ganger må den puttes i postkassa, og da kan den fort komme bort innimellom aviser og reklame. Vi ble en gang oppringt fra en barnebursdag hvor guttene mine var invitert. De hadde lagt invitasjonen i en postkasse de trodde var vår, men det var en kasse som ikke blir brukt...
Det kan du sikkert få av bhg i morgenJeg har desverre ikke tlf nr til alle foreldrene. Hun er ny i bhg og har kun gått der i snart 2 måneder... Så jeg kjenner jo igrunnen ikke til hvordan det er ifht oppmøte i bursdager eller noe.