beibi08og11
Gift med forumet
Andre som har barn som tar armene ut av selen og titter frem? Vurderer å snu bilsetet pga dette... begynner også å få liten plass til bena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Fru H*
Mener ikke å være frekk eller noe altså, bare opplyse om at slike klips er forbudt, til tross for at de selges enda [&:]
Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort i deres situasjon...
ORIGINAL: knøtt i november
Er de forbudt?[&:] Oi.. sånne har vi brukt.. hun kom seg ut uansett hvor hardt vi strammet selene. Men nå har det gått bra en stund, så da har vi kuttet de. Var nødt å snu setet i sommer uansett, for hun kaster opp så snart hun sitter bakover.. ble kvalm etter bare et kvarters biltur.. [:'(]
ORIGINAL: plysj
Mener ikke å være frekk eller noe altså, bare opplyse om at slike klips er forbudt, til tross for at de selges enda [&:]
Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort i deres situasjon...
Hvorfor er de forbudt egentlig?
Det er vel tryggere å spenne selene mer fast enn å ha barnet plutselig løs i bilen?
Og jeg mener heller ikke å være frekk, jeg bare lurer [;)]
ORIGINAL: Julemamman
her får hun også ut armene, uten problem. og det uansett hvor stramt det er. Så vi prøver å drøye snuinga lengst mulig, men det er nok sjanser for at det skjer snart :(
Den plastdingsen er forbudt fordi den kan være veldig problematisk om barnet må fort ut av bilen ved kolliskjon.
Den gjør det mye vanskeligere å få løsnet selene, spesielt i en nødssituasjon hvor instinktet gjør at vi trykker på knappen og styrer med de...