Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
til helgen, og bunaden passet IKKE. Med store ammepupper og litt for mye rundt magen, må jeg finne kjole til helgen. Noen som vet om en fin kjole som passer en frodig kvinne. Vil så gjerne prøve å bli litt fin
Jeg skal ogaå ha dåp i helgen. Bunaden passer, men upraktisk mtp amming? At jeg er redd jeg ender opp med kjole! Hva gjør dere?
Jeg skal ogaå ha dåp i helgen. Bunaden passer, men upraktisk mtp amming? At jeg er redd jeg ender opp med kjole! Hva gjør dere?
Har hørt at noken bruka bunad i kirka og til bilder, men bytter til kjole etterpå, det kan kanskje vere eit alternativ?![]()
Jeg tar med flaske til kirka, får bare pumpe litt. Også finner jeg en måte å gjøre det på på festen, Hehe.
Ikke såå komplisert å ta av min for amming, tenker det er andre bunader det blir mer styrete med.
Jeg henta bunaden i går. Og mannen måtte sy ut dressen han fikk skreddersydd i fjor.. VI har vært gravide ja![]()
Har et problem til dåpen selv.. Her er det ikke gudstjeneste før kl 17!! Også varer den jo en time, også blir det selskap etterpå.. Blir jo kjempesent!!![]()
Vi hadde også sen gudstjeneste - kl. 18.30! Vi snudde det på hodet som nevnt over her. Vi spiste middag med påfølgende kaffekopp først, for så å i kirka, også serverte vi kaffe og kaker (kom flere gjester enn de som var på middag) etterpå. Fungerte kjempefint! Det blir riktignok litt seint likevel, men vi hadde en kjempefin dag, og hadde gjerne hatt det samme opplegget igjenHar et problem til dåpen selv.. Her er det ikke gudstjeneste før kl 17!! Også varer den jo en time, også blir det selskap etterpå.. Blir jo kjempesent!!![]()
snu det på hodet og ta selskapet først?merkelig at dei har dåpsgudsteneste så seint..
Det var smart med mat først og kaker etterpå daVi hadde også sen gudstjeneste - kl. 18.30! Vi snudde det på hodet som nevnt over her. Vi spiste middag med påfølgende kaffekopp først, for så å i kirka, også serverte vi kaffe og kaker (kom flere gjester enn de som var på middag) etterpå. Fungerte kjempefint! Det blir riktignok litt seint likevel, men vi hadde en kjempefin dag, og hadde gjerne hatt det samme opplegget igjen![]()
Føler det blir "feil" å ha selskapet først??
Det var smart med mat først og kaker etterpå dahmmm..