Å miste et barn

Sender mange varme tanker og klemmer deres vei! [emoji173]️ Håper inderlig at alt går bra med den vakre lille jenta deres [emoji173]️[emoji120]
 
Kjære dere[emoji173]️
Så vanskelig å lese dette[emoji22] Og for en nydelig jente dere har!

Det må bare gå bra[emoji120]

Den eneste erfaringen jeg har med at det ikke gikk bra, er min venninnes. Barnet var eldre, men lignende situasjon. De prøvde å få et nytt barn etterpå, og lyktes til slutt. Sorgen og minnene er med henne, men som i bølger. Jeg tror hun har trengte å vite at datteren hennes aldri blir glemt, og det blir hun jo ikke[emoji173]️

Mange varme tanker fra meg til dere[emoji173]️
 
Så nydelig jente! :Heartpink ønsker dere masse lykke til, og krysser alt jeg har for at alt skal gå bra.
 
Håper virkelig det går bra med henne!! Styrkeklem til den lille og dere.:Heartred
 
For en utrolig umenneskelig situasjon dere sitter i :( jeg har heldigvis aldri mistet et barn, så jeg vet ikke hvordan det er. Man må nok bare ta en dag om gangen. Det er ingen foreldre som skal måtte begrave barna sine :(
Krysser fingrer og tær for at operasjonene går fint og dere får mange mange år med den fine jenta deres [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ønsker dere all verdens lykke til! Vet hvordan det kjennes å ikke vite om man har med seg den lille skatten fra time til time...
kanskje foreningen for hjertesyke barn har noen gode støttespillere som har vært gjennom lignende? Klem herfra! [emoji173]️
 
Å kjære vene, så vondt å lese :Heartred
Skjønner så inderlig godt at du er livredd nå, alt annet ville vært unormalt. Tårene triller her bare av å tenke på hvordan du må ha det.

Så grusomt urettferdig livet er når uskyldige små må gå gjennom så mye.
Håper alt går bra med den nydelige jenta di:Heartbigred
 
Masse masse lykke til og bruk tiden, timene og minuttene i sammen... håper dette går bra... nydelig jente:)
 
Fine jenta <3 ønsker dere lykke til og håper at det går bra.
 
Back
Topp