Å ligge på ryggen

En tråd i 'Oktober 2020' startet av Cassy90, 14 Feb 2020 kl 18:21.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cassy90 Forelsket i forumet

Flere som allerede nå sliter med å ligge på ryggen?! Kan ikke huske at det startet så tidlig sist.

2. Desember2016 Flørter med forumet

Nå hadde ikke jeg tenkt på det før jeg leste denne, men ja jeg får faktisk ikke til å ligge så mye på ryggen som jeg har gjort tidligere. Er veldig lett for å legge meg på siden eller på magen, men ligger ikke ofte på ryggen. Kanskje derfor jeg våkner på natta å må snu meg.

3. Februarfrø♡ Flørter med forumet

Jeg sliter skikkelig. For jg elsker å sove på magen. Jeg er bare 5+4, så har ikke serlig mage enda.. men blæra mi er ikke på lag så jeg må tisse ofte- og da er det ikke godt å sove på magen :hilarious:

4. Minisusa01 Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Jeg sliter med å sove på magen og ryggen :p spesielt magen egentlig for jeg føler nesten det blir helt feil ://

5. Cassy90 Forelsket i forumet

xsmile9
    Jeg lå på magen til jeg ikke klarte det mer sist, da var det som å ligge på bakken rett etter man har spist seg overmett, husker jeg. Haha :p Får litt den nå og, men enn så lenge er magen med BBhugme en redning. Starter tidlig - men jeg hater å ligge på siden, så godt å ha noe og ha beina rundt! xsmile9
    Men denne følelsen av å ligge på ryggen er annerledes. Er liksom følelsen av å ikke få trekke pusten skikkelig. Veldig ekkelt. Husker den fra forrige svangerskap, men mente det var mye, MYE senere.. :hungover:

6. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2016 VIP

Nei, går fint å ligge på ryggen. Mitt «problem» er at jeg så og si ligger på magen til termin.

7. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 VIP September 2012

Jeg ligger fint på ryggen til uke 25ish..

8. Cassy90 Forelsket i forumet

Jeg og, sist. Men denne gangen startet det tidlig.. ekkelt, altså.. lurer på hvorfor :inpain:

9. Blueheart Flørter med forumet

Jeg har aldri likt å ligge på ryggen.. men ligger ofte på magen og syns det fortsatt er ganske behagelig.. blir spennende å se når jeg syns det blir ubehagelig! :hilarious:

• Morsom Morsom x 1

Del denne siden