Å ligge på ryggen

Cassy90

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Vårspirene 2021
Flere som allerede nå sliter med å ligge på ryggen?! Kan ikke huske at det startet så tidlig sist.
 
Flere som allerede nå sliter med å ligge på ryggen?! Kan ikke huske at det startet så tidlig sist.

Nå hadde ikke jeg tenkt på det før jeg leste denne, men ja jeg får faktisk ikke til å ligge så mye på ryggen som jeg har gjort tidligere. Er veldig lett for å legge meg på siden eller på magen, men ligger ikke ofte på ryggen. Kanskje derfor jeg våkner på natta å må snu meg.
 
Flere som allerede nå sliter med å ligge på ryggen?! Kan ikke huske at det startet så tidlig sist.
Jeg sliter skikkelig. For jg elsker å sove på magen. Jeg er bare 5+4, så har ikke serlig mage enda.. men blæra mi er ikke på lag så jeg må tisse ofte- og da er det ikke godt å sove på magen :hilarious:
 
Jeg sliter med å sove på magen og ryggen :p spesielt magen egentlig for jeg føler nesten det blir helt feil ://
 
xsmile9
Jeg sliter med å sove på magen og ryggen :p spesielt magen egentlig for jeg føler nesten det blir helt feil ://
Jeg lå på magen til jeg ikke klarte det mer sist, da var det som å ligge på bakken rett etter man har spist seg overmett, husker jeg. Haha :p Får litt den nå og, men enn så lenge er magen med BBhugme en redning. Starter tidlig - men jeg hater å ligge på siden, så godt å ha noe og ha beina rundt! xsmile9
Men denne følelsen av å ligge på ryggen er annerledes. Er liksom følelsen av å ikke få trekke pusten skikkelig. Veldig ekkelt. Husker den fra forrige svangerskap, men mente det var mye, MYE senere.. :hungover:
 
Nei, går fint å ligge på ryggen. Mitt «problem» er at jeg så og si ligger på magen til termin.
 
Jeg ligger fint på ryggen til uke 25ish..
 
Jeg har aldri likt å ligge på ryggen.. men ligger ofte på magen og syns det fortsatt er ganske behagelig.. blir spennende å se når jeg syns det blir ubehagelig! :hilarious:
 
Back
Topp