Å kjenne liv :)

Kjenner fortsatt ikke liv og er 17+4 og annen gangs, 10 dager til oul. Husker ikke når jeg kjente sist...
 
Kjenner fortsatt ikke liv og er 17+4 og annen gangs, 10 dager til oul. Husker ikke når jeg kjente sist...
Høres ut som meg :) Er bare 14+4 ennå, men vet fra sist at mine barn må levere ganske kraftfulle spark før jeg skjønner tegninga :p Så regner med å kjenne de første sparkene rundt oul, og heller lite før det.
 
Jeg har kjent smålig kiling (svak fiskehale-følelse) noen få ganger. Det var i forrige uke da jeg var 14+2. Håper på å kjenne mer snart, for det er veldig spennende! Er førstegangs :)
 
Jeg kjente bevegelse for første gang i går kveld. Som litt kiling, aldri kjent lignende før så er ganske sikker. Kjente det i dag tidlig før jeg stod opp også. Er 15+6 i dag. [emoji4][emoji173]️
 
Jeg er 12+4 og har kjent bevegelse/fiskesprell en uke alt. Med første kjente jeg i uke 14, skikkelige spark i uke 17.
 
Med første forsto eg kva eg kjente på OUL, då såg eg bevegelsene og kjente svake spark samtidig. Er 16+4 no og har ikkje kjent noko ennå.
 
Fikk i dag vite at morkaken er plassert på fremre vegg, så da tar det vel kanskje en liten stund før jeg er så heldig og får kjenne. Andre som har hatt det før? Når kjente du beveger da?
 
Fikk i dag vite at morkaken er plassert på fremre vegg, så da tar det vel kanskje en liten stund før jeg er så heldig og får kjenne. Andre som har hatt det før? Når kjente du beveger da?

Jeg fikk beskjed om det samme. Er førstegangs gravid, så ikke vært borti det før. Lurer på samme som deg :) Jeg er 16+2 og har ikke kjent noe (tror jeg) enda..
 
17+2, har ikke kjent noe....1.gangs.

Men kjenner jeg meg selv rett skal det nok litt til før jeg tenker over at det er er noe annet enn magerumling:p
 
Back
Topp