Å kjenne liv :)

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Dere som har vært gravide før, når kjente dere liv for første gang? :) Sjøl merka jeg ingenting før kanskje uke 19 med første, og da var det ikke "sommerfuglvinger" eller "fiskehaler", men snarere et skikkelig velretta spark! Ingen tvil der! Er veldig spent på om jeg vil merke det tidligere denne gangen! Skjønner det er litt tidlig å begynne å tenke på det når jeg ikke har nådd uke 10 en gang, men gleder meg bare så veldig :D
 
kjente skikkelig liv også utenpå magen når eg var 5mnd på vei, men hadde kjent en del noen uker tidligere, men siden jeg var førstegangsfødende så forsto eg ikke at det var babyen
 
kjente skikkelig liv også utenpå magen når eg var 5mnd på vei, men hadde kjent en del noen uker tidligere, men siden jeg var førstegangsfødende så forsto eg ikke at det var babyen
Tror min lille også kan ha bli kategorisert som tarmbevegelser en stund :p
 
Jeg var rundt 20 uker sist når jeg kjente liv fordi morkaka lå foran.
Min sin morkake lå på bakveggen, og jeg var ikke mye før 20 uker jeg heller :)
 
Akkurat 20+0. Husker jeg ble så sur, for begynte på natta og jeg skulle veldig tidlig opp, og så holdt denne boblinga meg våken :angelic: Vet ikke hvordan morkaka lå heller, eller om det hadde noe å si :p
 
Kjenner ikke noe enda! Uke 11+4 her! Sist kjente jeg første fiskehale følelse rundt uke 15! Hadde da morkaka forran! Kjente generelt lite bevegelse hele svangerskapet da! Så håper morkaka ligger bak denne gangen! Vil kjenne masse spark og bevegelse :D
 
De siste dagene har jeg flere ganger trodd at jeg har kjent noe, men det må være små rykninger i livmora eller noe, for jeg er bare 11+6 i dag:joyful:
Kjente liv rundt uke 14 med begge de andre. Man kunne se det utenpå magen på oul i uke 18 med første.
 
Sniker fra desember/januar. Jeg er gravid med første og begynte å kjenne fra begynnelsen av uke 17. Nå i uke 18 kjenner jeg alt mellom klare spark og bobler. Tipper morkaka ikke ligger foran:p
 
Sist kjente jeg helt klare bevegelser fra uke 18, morkake bak. Denne gangen håper jeg å få kjenne det litt tidligere, synes det er såå koselig[emoji85]
 
Kjente bevegelse fra veke 18-19 sist, morkaka foran så kjente ingen spark men kun store bevegelser heile svangerskapet. Har kjent småbil ung ett par veker og i dag kjente eg tydelig at da va babyen som lekte seg og eg e 12+3 :)
 
Kjente noe jeg ikke hadde kjent før, føltes som en lett fjær i uke 13 [emoji85][emoji16]
 
Kjennes ut som om det er en fisk som stryker langs med magen på ene siden min. Kjent det mange ganger i kveld.

Er 12+5.

Min nr 3. Sistemann kjente jeg ikke før i uke 20 pga morkaken lå i veien.

Syns dette er svært tidlig så tror det nesten ikke.
 
Kjennes ut som om det er en fisk som stryker langs med magen på ene siden min. Kjent det mange ganger i kveld.

Er 12+5.

Min nr 3. Sistemann kjente jeg ikke før i uke 20 pga morkaken lå i veien.

Syns dette er svært tidlig så tror det nesten ikke.



jeg er 12+5 i dag å har kjent bevegelse ei lita stund nu men det er min nr 6 så vet hva jeg kjenner når d kommer :)
 
jeg er 12+5 i dag å har kjent bevegelse ei lita stund nu men det er min nr 6 så vet hva jeg kjenner når d kommer :)
Da er jeg ganske sikker. Kjenner igjen følelsen men tenkte det var drygt tidlig. Hvert fall med den erfaringen jeg hadde sist med at det kjentes så sent :)
 
Da er jeg ganske sikker. Kjenner igjen følelsen men tenkte det var drygt tidlig. Hvert fall med den erfaringen jeg hadde sist med at det kjentes så sent :)
e nok d du kjenne for d kan komme plutselig der man må stoppe litt opp å tenke va d der en bevegelse eller ikke,man kan bli litt lur men æ syns d e godt at æ kjenne d allerede så æ slepp å begymre mæ.mn veet også at det kan ta tid mella vær gang man kjenne nåkka.
:happy:
 
Nå kjenner jeg helt tydelige dult i magen :) Måtte sjekke om det kunne sees utenpå i sta for det var så hardt, men da ga hen seg. Sikkert alt for tidlig uansett, er 15+4 :p
 
Back
Topp