Å holde det hemmelig

Vi kommer ikke til å vente! ☺ Her har det godt galt to ganger og jeg har trengt familie og venner som forstår begge gangene. Ja det har vært kjipt å sende meldingen: ja nå gikk det galt igjen, men vi har så mange som venter på beskjed om ny baby og gleder seg på våre vegne. Så her går folk vite det etterhvert som vi treffer dem

❤ alle gode ting er tre ❤

Vi kommer ikke til å vente! ☺ Her har det godt galt to ganger og jeg har trengt familie og venner som forstår begge gangene. Ja det har vært kjipt å sende meldingen: ja nå gikk det galt igjen, men vi har så mange som venter på beskjed om ny baby og gleder seg på våre vegne. Så her går folk vite det etterhvert som vi treffer dem

❤ alle gode ting er tre ❤

Det er akkurat slik jeg tenker og. Jeg er en veldig prateperson, jeg må snakke om følelsene mine der og da, ikke en halv dag etter at mannen er ferdig. Tror også at i slike situasjoner hvis man kun er 2 som prater så kjører man seg litt fast... Man trenger andre sine tanker også for å komme seg videre;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

I kveld fortalte vi min far og svigermor nyheten. Pappa ble litt rart og rørt og svigermor blei veldig glad og rørt;) godt at katta er ute av sekken;);)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Hele svigerfamilien har fått vite det, men jeg holder litt igjen for familien min. Har litt lyst til å ha det som min lille hemmelighet en stund til. Også er jeg litt usikker på hvordan de vil reagere på at nummer to kommer såpass fort.

Vi var hos svigers idag og jeg fikk skikkelig lyst til å fortelle det. :P Jeg sa ingenting, da. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper vi kan holde det skjult til rundt uke 9 for våre aller nærmeste, og resten av familien og venner i uke 13 sånn ca.:) Men kan jo hende vi vil fortelle min far, mor og søsken litt før uke 9 likevel, må se ann formen etc.

Sååå vanskelig å holde det skjult, holder på å forsnakke meg hele tiden.. Håper vi klarer å vente med å fortelle det til de nærmeste til uke 10-12 :)

Kvalm og kvalm, hvordan skal man unngå at familie og kollegaer skjønner det?? :-p

Jeg har ikke lyst til å fortelle det i heletatt. gikk galt i uke 22 og ønsker jeg kan holde det hemmelig til ordinær ul. litt pga at den alvorlige skaden burde vært oppdaget noen mnd tidligere, samt at jeg jobber med funksjonshemmede mennesker og har kolleger som gjerne vil fortelle brukerne gode nyheter. Det gjør jo at brukerne gnåler om baby bare de ser meg i etterkant, bare "litt" slitsomt og sårt.

Jeg har ikke lyst til å fortelle det i heletatt. gikk galt i uke 22 og ønsker jeg kan holde det hemmelig til ordinær ul. litt pga at den alvorlige skaden burde vært oppdaget noen mnd tidligere, samt at jeg jobber med funksjonshemmede mennesker og har kolleger som gjerne vil fortelle brukerne gode nyheter. Det gjør jo at brukerne gnåler om baby bare de ser meg i etterkant, bare "litt" slitsomt og sårt.
Så leit! Forstår godt at du ønsker å vente!

TuMmY LoVe

Off så slitsomt med slikt på arbeidsplassen... Og så trist med at det gikk galt i uke 22 sist for deg... Skjønner godt at du vil vente så lenge;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Vi prøver å holde det hemmelig til uke 12. Kun en nær venninne jeg har sagt det til, men det kan jo hende at det er flere som får vite det før uke 12. Tar det litt som det kommer :)

Her vet et par venninner det og noen på jobb. Resten tror jeg vi venter med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Når familien eller venner kommenterer vekten min, at jeg må få lagt på meg noen kilo osv osv. Så har jeg lyst å skrike ut "Jeg legger snart på meg en hel baby tenk!!!", men må vente til uke 12 ihvertfall :p Men frister noe grusalt til tider når maset om vekt blir for mye :p

Back
Topp