Å holde det hemmelig

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har egentlig lyst til å skrike ut til hele verden at jeg er gravid, samtidig som jeg vil vente fordi det er veldig tidlig! De eneste som vet det er mannen og mamma! Hun forteller vi det meste til, så var naturlig å si det :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er generelt dårlig på å holde ting hemmelig, (når det gjelder meg) men har bestemt at resten av verden, får vente til 12uker er gått. De som vet det nå, er samboer, to av mine nærmeste venninner og kusina mi:)

Helt enig Har lyst til å dele denne hærlige nyheten til alle Men her får vi vente en stund til. Svigermor å svigerfar vet d allerede,men d er fordi hun føler slike ting. Kan ikke holde noe hemmelig for henne Jeg skal på utdrikningslag neste måned og bryllup i september.. Så da får vi se om vi kan finne på en unnskyldning til ikke å drikke

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet:
- Mannen og meg
- Dere her på BV
- Termingruppen til minsten

Resten av verden får vente en stund til

Dere og mannen vet det. ;) Jeg vil runde uke tolv og ha en ultralyd før resten av "verden" får vite det.

Til høsten skal jeg jobbe og ta ett ettårig kurs innen barne-og ungdomsarbeider-faget, så mamma sa her en dag at da blir jeg vel ikke gravid med nummer to i år.
Det var VELDIG vanskelig å svare på :P Sa at jeg ikke visste... En halv uke etter testet jeg positivt. :P Vi har prøvd siden januar ;) Skulle kanskje ha fortalt at vi prøver, men det er sånt jeg vil holde mellom meg og samboeren.

Her vet min familie det pluss noen flere vi har vært på ferie med. Helt umulig å holde hemmelig når alle måltider spises sammen og de er fulle av spekemat, sangeria og gode oster :) Ellers har jeg sagt det til en venninne som er gravid, to gode kollegaer, dere og forumet til minstemann. Så lenge jeg har kontroll på hvem som vet slik at jeg kan gi beskjed om det ikke skulle gå, så er jeg ganske avslappet til det å fortelle det til folk jeg stoler på :)

Bare jeg å mannen som vet her. Vi skal forsikre oss om at det er noe der før vi forteller det til familien. :)

Jeg har veldig lyst å si det til foreldrene våre allerede nå, 4+0 i dag. Mannen vil helst vente til uke 12, men jeg klarer ikke holde det hemmelig sååå lenge... Tror kanskje jeg får lov til å si det neste helg, vi er på ferie med mine foreldre og svigermor. Og neste helg er siste tiden før vi drar hjem:) ellers vil jeg nok be om tillatelse til å si det til 3 av mine venninner:) da er jeg fornøyd og kan gjerne vente leeeenge men å fortelle de andre det;)

Frustrerende.... Jeg snakket med mannen min, han vil absolutt ikke si noe før uke 12. Jeg vil si det NÅ.. Syntes det er greit at de nærmeste vet det så slipper man unnskylde seg hvis man blir dårlig (bank i bordet for at jeg ikke blir det), også har man noen å snakke med om de tingene... Vet ikke om jeg skal trumpe gjennom å si det, gjorde det sist... Menmen... Hva synes dere? Skal jeg mase mer eller bare respektere hans ønske? (Har allerede to venninner som vet vi prøver å bli gravide og jeg har sagt jeg skulle si til de når jeg ble det....)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har ikke sakt det til samboer enda jeg :P får han er på jobb i narvik men kommer hjem i morgen så skal overaske han da :) Ellers har jeg sakt det til bestevennina mi :) Måtte få sakt det til noen :) Men vi skal ikke si noe til foreldrene våre før rundt uke 12 om ingen aner noe tidligere da :)

Jeg lurer på, dere som vil vente til uke 12, hvorfor? Jeg tenker det er godt å ha noen å snakke med om det skulle gå galt... Og slippe å finne på unnskyldninger om jeg blir dårlig...

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg lurer på, dere som vil vente til uke 12, hvorfor? Jeg tenker det er godt å ha noen å snakke med om det skulle gå galt... Og slippe å finne på unnskyldninger om jeg blir dårlig...

<3 Gutt 04.02.12 <3
Vi vill vente rett og slett for om det går galt å så mange vet det kommer jeg nok til å ta det hardere ved at jeg må snakke med så mange om det. Jeg har fortalt min bestevennine om det å skal det gå galt er det nok henne jeg ville snakket med uansett ( og sambo da selvfølgelig ) men sier jeg det til familie osv, så blir de nok mins like lei seg som meg så da venter vi heller :) kansje vi sier det når vi har vært på tidlig ul :)

Frustrerende.... Jeg snakket med mannen min, han vil absolutt ikke si noe før uke 12. Jeg vil si det NÅ.. Syntes det er greit at de nærmeste vet det så slipper man unnskylde seg hvis man blir dårlig (bank i bordet for at jeg ikke blir det), også har man noen å snakke med om de tingene... Vet ikke om jeg skal trumpe gjennom å si det, gjorde det sist... Menmen... Hva synes dere? Skal jeg mase mer eller bare respektere hans ønske? (Har allerede to venninner som vet vi prøver å bli gravide og jeg har sagt jeg skulle si til de når jeg ble det....)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Kanskje han skal få bestemme det denne gangen, da? :)

Jeg vil holde det hemmelig i tilfelle det går galt. Syns det er så personlig og sårt at jeg ikke vil at alle skal vite det. Det er kun samboeren og min beste venninne som vet at jeg mistet tidligere i år.

Her er det jeg og samboer, og to av bestevenninnene mine som vet. Klør i fingrene etter å fortelle det til alle, men jeg og samboeren har blitt enige om at vi skal vente til uke 12 slik at vi er "trygge" om det skulle skje noe :)

Tusen takk for svar jenter;) jeg tror jeg må fortelle det til noen andre enn mannen min. Han er ikke så flink med følelser og slik, vanskelig å prate med i forhold til hvis det skulle gå galt. Kan sikkert vente litt til med å si noe, skal spørre om lov til å si det til ene venninnen min;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Tusen takk for svar jenter;) jeg tror jeg må fortelle det til noen andre enn mannen min. Han er ikke så flink med følelser og slik, vanskelig å prate med i forhold til hvis det skulle gå galt. Kan sikkert vente litt til med å si noe, skal spørre om lov til å si det til ene venninnen min;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
Det er jo forskjell på å fortelle de nærmeste venninnene og hele verden :) Dersom noe skulle gå galt er det helt sikkert greit og ha noen venninner som vet.

Bare jeg å mannen som vet her. Vi skal forsikre oss om at det er noe der før vi forteller det til familien. :)
Vi gjør d på samme måte! Vi sier ingenting før uke 12 til familie og venner. Skal på ul i utgangen av uke 7 (12 dager til), så håper på å se en spire med bankende hjerte denne gangen :)

Det er jo forskjell på å fortelle de nærmeste venninnene og hele verden :) Dersom noe skulle gå galt er det helt sikkert greit og ha noen venninner som vet.

Hadde ikke tenkt å fortelle hele verden det, bare foreldrene våre og en-to av mine nærmeste venninner;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

I dag var jeg "slem" mot mannen min jeg fortalte mammaen min at jeg var gravid.. Hun spurte så mange spørsmål om massasjen jeg var å fikk her på hotellet forrige uke. De torde nesten ikke røre meg siden jeg trodde jeg var gravid, og hun var redd at hennes massasje skulle være hard. Samme med fotmassasjen. Hun lurte også på hvorfor jeg var så kvalm. Og jeg gikk å la meg etter frokost. Fikk så dårlig samvittighet etter å ha sagt det, men var godt å slippe å lyge til foreldrene mine. Mannen min blei sur på meg, men sa at siden jeg hadde sagt det til mamma måtte vi si det til de andre besteforeldrene også. Da ble jeg litt lettet... Snakk om å være enebarn som trumper gjennom... ;/ det blir bare med besteforeldre i denne omgangen, og ene venninna mi...

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp