Å gjøre ting klart...

Oisann, dette hørtes dramatisk ut! Krysser fingrene for deg! Jeg går også på blodfortynnende, men bare under svangerskapet. De har ikke sagt noe om ekstra tiltak pga det..
Tusen takk Tussa Det skal jo gå bra :Heartred

Eg forberede meg på "worst case" Bare DET e litt tungt..... Men håpe sjølvsagt på det besta!! Snakka med samboeren seinast i dag ang testament å sånn.... Me blir liksom nødde til å skriva det.... Det KAN jo gå galt med "alle" men eg kjenne jo at å væra ekstra i risikogruppå ikkje e så stas. Kose meg uansett med alle forberedelsa og lar meg gleda meg til tiå ettepå! Det vil jo helst gå bra :Heartred
 
Har en del å gjøre før baby kan komme. Akkurat nå er jeg i en litt stresset periode der jeg tenker at hun kan komme når som helst og at jeg har ingenting klart. Så nå fremover må jeg bare få ting ferdig sånn at jeg kan stresse ned. Æææ altfor mye å gjøre!! :oops:
Haha, kjenner meg så alt for godt igjen i det der :p Prøver å tenke fornuftig, at hun neppe kommer med det første, og at det ikke er noen krise om ikke absolutt alt er klart når hun kommer, men klarer ikke la vær å stresse med alt jeg ikke har gjort klart. Huff, er ikke rart jeg har fått høyt blodtrykk :rolleyes:
 
Nå begynner jeg å få oversikt over ting
Har sortert alle klær etter str så jeg vet hvor mye jeg har av de forskjellige plaggene, gjort klar stellebag og sykehusbag
Da er det bare stellebordet igjen og vuggen som mannen min skal snekre
 
Her er mesteparten ordnet, føler ikke jeg har gjort annet enn å vaske babyklær for tiden :p
Men mangler å finne ut av sove situasjonen. Sprinkelsengen vi brukte til storebror går ikke på siden av sengen vår i den nye leiligheten.
Så må vurdere om en bedside crib blir eneste som går. Men fyyy de er dyre :( Vil jo ha sånn uten vegg mellom meg og han, så kjekt med amming og alt på natten.
 
Nå begynner jeg å få oversikt over ting
Har sortert alle klær etter str så jeg vet hvor mye jeg har av de forskjellige plaggene, gjort klar stellebag og sykehusbag
Da er det bare stellebordet igjen og vuggen som mannen min skal snekre

Har også sortert og hengt etter klærne etter størrelse. Veldig oversiktlig! Så raskt at jeg hadde maaange bokser og bodyer, og nesten ingen overdeler. Så da vet jeg at jeg kan investere i ett par tynne ulljakker :)
 
Her er mesteparten ordnet, føler ikke jeg har gjort annet enn å vaske babyklær for tiden :p
Men mangler å finne ut av sove situasjonen. Sprinkelsengen vi brukte til storebror går ikke på siden av sengen vår i den nye leiligheten.
Så må vurdere om en bedside crib blir eneste som går. Men fyyy de er dyre :( Vil jo ha sånn uten vegg mellom meg og han, så kjekt med amming og alt på natten.
Kanskje noen selger brukt? :)
 
Ja driver å leter, men forløbig ikke funnet noe. Ser jollyroom har en for 1200 + madrass ( ca 500) Men er jo litt penger. Har jo brukt ganske mye penger nå :p
Har faktisk kjøpt inn mer nå enn med førstemann hehe :p
Hmmm... men ny madrass må du vel ha uansett, så kanskje det ikke er så ille hvis du får den på tilbud (eller var det ikke tilbud på jollyroom)? Ellers kan det jo alltids dukke opp noe brukt etter hvert :)
 
Hmmm... men ny madrass må du vel ha uansett, så kanskje det ikke er så ille hvis du får den på tilbud (eller var det ikke tilbud på jollyroom)? Ellers kan det jo alltids dukke opp noe brukt etter hvert :)

Tror det blir å kjøpe fra jollyroom ja. Skal kjøpe ny madrass uansett.
De jeg har sett som selger brukt, selger seng+ madrass for 1000 kr, men det blir ikke så billig når jeg allikevel kjøper ny madrass liksom.
Har kjøpt madrass på jysk tidligere, mye billigere.Men bedsiden er så liten, at det går ikke :p
 
Tror det blir å kjøpe fra jollyroom ja. Skal kjøpe ny madrass uansett.
De jeg har sett som selger brukt, selger seng+ madrass for 1000 kr, men det blir ikke så billig når jeg allikevel kjøper ny madrass liksom.
Har kjøpt madrass på jysk tidligere, mye billigere.Men bedsiden er så liten, at det går ikke :p
Ja, da er det jo bare 200 kr mer for en ny når du likevel må ha ny madrass :D har lyst på sånn selv, men får ikke lov av mannen :p
 
Ja, da er det jo bare 200 kr mer for en ny når du likevel må ha ny madrass :D har lyst på sånn selv, men får ikke lov av mannen :p

Fikk ikke jeg lov til heller :p Men har mast så mye om det at han sa at -Ok , om du kjøper det med neste lønning da.... :D hihi
 
Jeg vil også ha en bedside, og her har jeg fått blankofullmakt på babyutstyr av mannen, fordi han tror jeg vet best (eller kanskje bare ikke gidder å høre på meg argumentere i timesvis for ting han anser som detaljer ;) )
 
Ja driver å leter, men forløbig ikke funnet noe. Ser jollyroom har en for 1200 + madrass ( ca 500) Men er jo litt penger. Har jo brukt ganske mye penger nå :p
Har faktisk kjøpt inn mer nå enn med førstemann hehe :p
Jeg har også sett disse til 1200 på Jollyroom.. Hadde liksom egentlig tenkt meg en Troll eller Babybay. Vet du om det er noen store forskjeller på disse, kvalitetsmessig?
 
Jeg har også sett disse til 1200 på Jollyroom.. Hadde liksom egentlig tenkt meg en Troll eller Babybay. Vet du om det er noen store forskjeller på disse, kvalitetsmessig?

Vet ikke, men de blir vel ikke så veldig slitt i den lille tiden de brukes vil jeg tro. Vokser jo fort ut av dem egentlig.
Kjekt at du kan kjøpe inn hva du måtte ønske da :) Heheh tror nok du vet best ja!
 
Vet ikke, men de blir vel ikke så veldig slitt i den lille tiden de brukes vil jeg tro. Vokser jo fort ut av dem egentlig.
Kjekt at du kan kjøpe inn hva du måtte ønske da :) Heheh tror nok du vet best ja!
Ja, på akkurat dette punktet er mannen ganske medgjørlig - mest fordi han synes sånne babyutstyrsspørsmål er litt kjedelig ;)

Skal virkelig vurdere denne bedside criben da, blir jo en del billigere enn Troll! Eneste jeg lurer litt på er hvordan man får festet den til foreldresengen. Det står at den festes med noen bånd, så det må vel gjøre det vanskelig å feste den til rammemadrass, hvor ikke det er noen "bjelker" å knytte disse båndene rundt :)
 
Er så mye å gjøre klart.. Tror ikke det blir gjort noen ting.
 
Back
Topp