Å gifte seg to mnd før termin?

Høres kjempefint ut med bryllup 2 mnd før termin :Heartred Her er vi enige om å gifte oss en gang, men det er viktig for han at han får fri, så får vel bare smøre meg med tålmodighet :hilarious: Nå er vi på barn nr 3, så vi er rimelig bundet til hverandre uansett, men er jo koselig med en feiring av oss som par også :happy:
Sist det nærmet seg skuddårsdag så tulla jeg med at jeg kunne jo fri til han, men da fikk han litt hetta :hilarious: Kunne jo ikke frarøve han for det :hilarious::hilarious: Tok litt tid da, men på 15års dagen vår som par fridde han jaggu :)
 
Høres kjempefint ut med bryllup 2 mnd før termin :Heartred Her er vi enige om å gifte oss en gang, men det er viktig for han at han får fri, så får vel bare smøre meg med tålmodighet :hilarious: Nå er vi på barn nr 3, så vi er rimelig bundet til hverandre uansett, men er jo koselig med en feiring av oss som par også :happy:
Så koselig! Ja man er jo uten tvil bundet med barn uansett, synes det er utrolig koselig måte å feire kjærligheten på :Heartred Sikkert fint å gjøre det når dere har tre barn, da blir det et fint avbrekk fra hverdagen og gir kanskje en ekstra fin gnist for fremtiden :love7
 
Vi giftet oss et par måneder før termin med førstemann. Vi ønsket et enkelt bryllup, så det var bare oss to pluss forlovere på rådhuset, og foreldre var med på middag etterpå. Vi hadde tenkt å ha en fest for venner i etterkant, men tiden fløy litt fra oss. Får vurdere en fest når vi har vært gift i ti år :) Men kan anbefales; litt færre skjemaer å fylle ut enn hvis vi hadde fortsatt å være samboere.
 
Haha, enig! Han er forsåvidt helt tydelig på at han ønsker å være med meg resten av livet sitt, men sier han ikke behøver et ekteskap for det.

Han: "Synes ikke staten har noe med hvem jeg skal dele livet mitt med, eller måtte ha samtale med en annen part dersom vi ønsker å gå fra hverandre på et tidspunkt"

Meg noen år senere som gravid: "jaja, staten har vel ikke noe med hvem som er pappaen, hvorfor skal de vite det? Trenger vel ikke farskapserklæring da?" :hilarious:

Nå må vi vel til rådgivning pga barn uansett dersom vi dessverre skulle gått fra hverandre. Så ser ikke at ekteskap skal være så stor forskjell :smiley-ashamed004 Og så er det så utrolig sexy med pappaer med ring på fingen :love7:laughing002
Jeg og samboeren har vært sammen i 16 år og har også vært som din. Hvorfor trenger vi det liksom, har vært vår tanke. Men det som veltet oss var at huset begynner å bli verdt en del. Vi ønsker begge at den andre skal klare å sitte med huset om den andre dør, og kunne velge uskifte eller skifte. Velge skifte eller ikke kan man også som samboer. Men vi ser at det er lettere å sikre hverandre en god arv som gift.
Men nå som vi bestemte oss (denne uka) er vi begge overrasket over hvor artig vi egentlig synes det er at vi skal gjøre det
 
Sniker fra september gruppa. Vi skal gifte oss 1 mnd før termin :rolleyes:
Min største bekymring er heller hvor stor jeg vil bli :hilarious:
 
*sniker*

Vi skal gifte oss 3 mnd før termin, søkte og fikk plass til vielse i rådhuset samme dag.
Vi skal ta det litt som det kommer med feiring etterpå, men hvis det er lov skal vi ta med nærmeste familie på restaurant. Og det aller beste, ha hele helga på et fint hotell
 
Sniker
Vel og merke 5 mnd før, men vi giftet oss i utlandet. Bortsett fra dårlig form, så var bryllupet akkurat sånn jeg ønsket meg
 
Sniker. Vi giftet oss 3 mnd før, kun oss to:)

Venninna mi og mannen hennes giftet seg 2 uker før, så det er da bare å kjøre på hvis man ønsker det:)

Fint å vise bilder av poden at hen var med i bryllupet også;)
 
Back
Topp