Å fytti katta..

Hvordan fungerer det, å bli gravid så tett at man ikke rekker å begynne å arbeide igjen? Tenker på sånn som penger og sånn

♡02.03.2015♡
Hei. Vettu, jeg har omsorgspermisjon fordi min sønn er syk. Hatt det siden mai, fått det ut året, og regner ikke
Med jeg jobber de få mnd i
Beg av året... Kanskje en tur innom, men tviler på det. Så da blir det vel ikke jobb før ca august 2016 da :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Har hatt en jævlig dag på jobb. Trodde jeg skulle svime av pga. varmen. Jobber som sykepleier og enkelte dager er TUNGE! Begynner i ny jobb om to uker, får bare krysse fingrene for at formen blir bedre.. Skal fortelle ny-sjefen om graviditeten på torsdag, ønsk meg lykke til :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt en jævlig dag på jobb. Trodde jeg skulle svime av pga. varmen. Jobber som sykepleier og enkelte dager er TUNGE! Begynner i ny jobb om to uker, får bare krysse fingrene for at formen blir bedre.. Skal fortelle ny-sjefen om graviditeten på torsdag, ønsk meg lykke til :p

Masse lykke til, det går nok bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ferie ut uka, blir spennende å se hvordan kommende uke går

Hei. Vettu, jeg har omsorgspermisjon fordi min sønn er syk. Hatt det siden mai, fått det ut året, og regner ikke
Med jeg jobber de få mnd i
Beg av året... Kanskje en tur innom, men tviler på det. Så da blir det vel ikke jobb før ca august 2016 da :)

Stakkars. Kan jeg spørre hva han feiler?
Høres deilig ut å slippe å tenke på jobb, men det er kanskje mye arbeid med sønnen?

Jeg har bestemt meg for å spør om 20% sykemelding når jeg skal til legen neste uke. Så får vi se om trøtthet kvalifiserer til å bli delvis arbeidsufør. Jeg vil la legen ta avgjørelsen og vil ikke presse eller smøre tykt på. Men jeg føler det på kroppen at jeg trenger mer hvile.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Stakkars. Kan jeg spørre hva han feiler?
Høres deilig ut å slippe å tenke på jobb, men det er kanskje mye arbeid med sønnen?

Jeg har bestemt meg for å spør om 20% sykemelding når jeg skal til legen neste uke. Så får vi se om trøtthet kvalifiserer til å bli delvis arbeidsufør. Jeg vil la legen ta avgjørelsen og vil ikke presse eller smøre tykt på. Men jeg føler det på kroppen at jeg trenger mer hvile.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Han fikk leukemi i mai, og har vært til to behandlinger til nå. Skal på riksen å foreta en benmargstransplantasjon nå i august. Og det tar litt tid å komme seg etterpå. Han er 16 år, og akkurat nå er han relativt god og klarer seg bra. Men det er veldig din ordning vi har med at foreldre får lønnet perm ved syke barn under 18. Jeg tror ikke jeg hadde klart å jobbe nå, jeg er så utrolig trøtt og sliten. Både av alt det som skjer rundt, og av graviditeten. Ved sist graviditet var jeg i praksis, og hadde litt fravær, som som er vanlig tenker jeg... Da fikk jeg høre det av sjefen på den plassen, at graviditet ikke er en sykdom, og jeg hadde bare med å komme uansett. Husker jeg gikk der å svimmel og kastet opp :( håper ikke du jobber en slik plass ;) lykke til :)

Back
Topp