Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt en helt grusom arbeidsdag faktisk
Er fullstendig utslitt med ei dundrende hodepine. Blir nok å dra til legen imorra. Vurderer å sykemelde meg, sånn at jeg ikke jobber fulltid, for sånn som det har vært de siste 2 ukene .. uff..
Har en 2 åring hjemme i rette alderen som krever sitt også.
Uff kor trasigKanskje greit å sykemelde dæ 50% da, til det verste gir sæ?
Ikke greit å gå å plages:/
Er det jeg tenker også. Denne uka og kanskje neste uke.. vet fra sist gang at trøttheten gir seg etterhvert, og forrige gang var jeg student og disponerte mye mer tiden selv. Denne gangen jobber jeg 100% og er mamma fra før.
Får dårlig samvittighet da.. har ikke lyst til å sykemelde meg, spesielt med tanke på at jeg bare er i et vikariat, men nå har jeg holdt på i halvannen og denne uka tok det seg opp med jobb (etter fellesferien) også.. og jeg ser at om jeg fortsetter sånn som dette så faller jeg sammen.. det er ikke bra det heller!
Samme som meg du, minus ungen. Skal til legen selv i morgen, spent på hva det blir. Regner med å bli "deltidssykemeldt", for 100% tror jeg ikke at jeg vil.Er det jeg tenker også. Denne uka og kanskje neste uke.. vet fra sist gang at trøttheten gir seg etterhvert, og forrige gang var jeg student og disponerte mye mer tiden selv. Denne gangen jobber jeg 100% og er mamma fra før.
Får dårlig samvittighet da.. har ikke lyst til å sykemelde meg, spesielt med tanke på at jeg bare er i et vikariat, men nå har jeg holdt på i halvannen og denne uka tok det seg opp med jobb (etter fellesferien) også.. og jeg ser at om jeg fortsetter sånn som dette så faller jeg sammen.. det er ikke bra det heller!
Samme som meg du, minus ungen. Skal til legen selv i morgen, spent på hva det blir. Regner med å bli "deltidssykemeldt", for 100% tror jeg ikke at jeg vil.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Må innrømme at jeg har sykemeldt meg. Alt for tøft med kvalme, sliten og en toåring som trenger oppmerksomhet. Viktig å lytte til kroppen nå!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
BankKa du jobbe med?![]()
Bankva stor pågang av kunda i dag
♡02.03.2015♡
Hvordan fungerer det, å bli gravid så tett at man ikke rekker å begynne å arbeide igjen? Tenker på sånn som penger og sånnJeg har allerede permisjon, og tanken på at jeg ikke skal på jobb på to år gjør meg så innmari lykkelig![]()
Excuse me, Damn that autocorrect!