Å fytti katta..

Sugermama

Elsker forumet
Den hær arbeidsdagen va hard! Wow!:p En del tunge løft også, så håpe nurket har det bra!

Men sabla gøy dag! Æ jobbe i klesbutikk, å i dag har vi ordna alt av vegga og stativ! Blei RÅ fint!!:D

Kordan har dokkers arbeidsdag vært?:)

Jeg har hatt en helt grusom arbeidsdag faktisk :(
Er fullstendig utslitt med ei dundrende hodepine. Blir nok å dra til legen imorra. Vurderer å sykemelde meg, sånn at jeg ikke jobber fulltid, for sånn som det har vært de siste 2 ukene .. uff..
Har en 2 åring hjemme i rette alderen som krever sitt også.

Jeg har hatt en helt grusom arbeidsdag faktisk :(
Er fullstendig utslitt med ei dundrende hodepine. Blir nok å dra til legen imorra. Vurderer å sykemelde meg, sånn at jeg ikke jobber fulltid, for sånn som det har vært de siste 2 ukene .. uff..
Har en 2 åring hjemme i rette alderen som krever sitt også.

Uff kor trasig:( Kanskje greit å sykemelde dæ 50% da, til det verste gir sæ?
Ikke greit å gå å plages:/

har gått greit, men er kjempe sliten!! Tatt alt av bleier i dag, og vi har mange som driver med bleieslutt, dvs. det er travelt med bytting av tøy, potte/do gåing.. Så har vel egentli kun sotte på rumpen under pausen, og mens barna spiste.... :P Kjennes godt nå når jeg akkurat har sotte meg i sofaen....

Uff kor trasig:( Kanskje greit å sykemelde dæ 50% da, til det verste gir sæ?
Ikke greit å gå å plages:/

Er det jeg tenker også. Denne uka og kanskje neste uke.. vet fra sist gang at trøttheten gir seg etterhvert, og forrige gang var jeg student og disponerte mye mer tiden selv. Denne gangen jobber jeg 100% og er mamma fra før.
Får dårlig samvittighet da.. har ikke lyst til å sykemelde meg, spesielt med tanke på at jeg bare er i et vikariat, men nå har jeg holdt på i halvannen og denne uka tok det seg opp med jobb (etter fellesferien) også.. og jeg ser at om jeg fortsetter sånn som dette så faller jeg sammen.. det er ikke bra det heller!

Må innrømme at jeg har sykemeldt meg. Alt for tøft med kvalme, sliten og en toåring som trenger oppmerksomhet. Viktig å lytte til kroppen nå!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det jeg tenker også. Denne uka og kanskje neste uke.. vet fra sist gang at trøttheten gir seg etterhvert, og forrige gang var jeg student og disponerte mye mer tiden selv. Denne gangen jobber jeg 100% og er mamma fra før.
Får dårlig samvittighet da.. har ikke lyst til å sykemelde meg, spesielt med tanke på at jeg bare er i et vikariat, men nå har jeg holdt på i halvannen og denne uka tok det seg opp med jobb (etter fellesferien) også.. og jeg ser at om jeg fortsetter sånn som dette så faller jeg sammen.. det er ikke bra det heller!

Nei, du må jo klare å yte i jobben din. Å e no bedre å være litt sykemeldt ei lita stund, enn å bli helt sykemeldt over en lengre periode. Som arbeidsgiver ville æ heller foretrukke det også:)
Man må kanskje jobbe, men helsa kommer først!

Samme som meg du, minus ungen. Skal til legen selv i morgen, spent på hva det blir. Regner med å bli "deltidssykemeldt", for 100% tror jeg ikke at jeg vil.

Samme som meg du, minus ungen. Skal til legen selv i morgen, spent på hva det blir. Regner med å bli "deltidssykemeldt", for 100% tror jeg ikke at jeg vil.

Nei.. ikek jeg heller. Man blir sliten av å bare gå hjemme også.. på en annen måte.

Har vert veldig slitsomt.. Tar en kort dag i morgen om jeg får det til :-) da er det hjem og sove :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Dag 2 på jobb. Kjenner det ed tøft. Blir så fort sliten og må sette meg. Sjefene vet at jeg er gravid da så de forstår. Verre me de andre;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldigvis ferie denne uka også. Men må bare si jeg beundrer dere som jobber i barnehage. Jeg synes det er slitsomt nok å ha én toåring å håndtere alene denne uka..

Jeg har allerede permisjon, og tanken på at jeg ikke skal på jobb på to år gjør meg så innmari lykkelig :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp