Å fy....

Seteleie og lite nedpress her..Men å reise seg, snu seg og å sitte generelt, gjør at det kjennes som om magesekken med innhold er på vei ut nesa. Å puste kan jeg bare glemme mens jeg beveger meg, og ribbeina hharsr vannblemmer, det er jeg sikker på!:arghh:
Uff høres ikke noe bedre ut! [emoji15] [emoji15]
 
Jeg opplevde veldig nedpress med første. Alt fra følelsen av at noen tok tak i endetarmen og dro til eller følelsen av at hodet var ute mellom beina sykt vondt. Høres rart ut å beskrive det nå, er ikke sånn denne gangen. MEN akupunktur redda meg så det er å anbefale. Mindre smerter og slappet av på en helt annen måte. Søvnen ble også bedre. Bare et tips
Oi! Det er kanskje noe å prøve om det ikke gir seg! [emoji16] takk for tipset [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Oi! Det hørtes ikke godt ut![emoji15][emoji15] har heldigvis lav bil[emoji16]
Har opplevd det 3 ganger nå på nøyaktig ett døgn, helt jyselig ekkelt :hungover: kan ikke beskrive følelsen men jeg er iallefall helt sikker på at denne skapningen blir å falle ut om jeg hopper!:hilarious:
 
Hehe nei nå er det nesten så jeg lister meg ned trappa åsså for å ikke lage noe trykk nedover :hilarious:
Hehe, ikke sant... Kjenner litt på det når sette seg ned i sofan stilen min er veldig brei beint, men når jeg nå bøyer meg for å sitte kjenner jeg press nedover[emoji23][emoji15][emoji23] så plutselig føler jeg at den stilen ikke er så lurt[emoji23][emoji23]
 
Hehe, ikke sant... Kjenner litt på det når sette seg ned i sofan stilen min er veldig brei beint, men når jeg nå bøyer meg for å sitte kjenner jeg press nedover[emoji23][emoji15][emoji23] så plutselig føler jeg at den stilen ikke er så lurt[emoji23][emoji23]
Den skjønner jeg ja:D kan ikke huske at det å sette seg ned i en sofa var SÅ vanskelig,men nå føler jeg at jeg går rundt med selv flere ganger før jeg tenker att det er trygt å sette seg :facepalm::hilarious:
 
En ting er å sette seg ned, en helt annen ting er jo å komme seg opp igjen, haha! Jeg må jo nesten rulle meg ut av sofaen, hehe
 
Back
Topp