Å fy....

Rugerpåape2

Elsker forumet
Å fy i går og i dag (hittil) føles det ut som baby prøver å borre seg ut av bekkenet! Vet baby ligger godt nede i bekkenet med hodet, men om den vil ut må den gjerne samarbeide med kroppen min. [emoji28][emoji23] trenger ikke klare det helt alene! [emoji23] har prøvd å snakke til den men hjelper lite altså! Ble såpass i går kveld at om jeg satt rett i ryggen følte jeg at jeg presset den ut[emoji23][emoji23] håper ikke det blir like dan resten av mine 32dager[emoji23]
 
Hjelpes! Er det det man kaller nedpress?
 
Her og!
Prøver å forklare at det trengs rier og at det hjelper fint lite å grave seg ut, men hu gir seg ikke :p Det iiler så sinnsykt noen ganger og jeg skvetter høylytt, heldigvis ikke ute blant folk...enda:hilarious:
 
Samme her! Prøver å si at det er greit at hu kan presse seg ned, men vi behøver ikke presse på et punkt så jeg kjenner det i rumpa liksom![emoji85] men neida...takk skal du ha hehe
 
Her også ,å enda er det over 30 dager igjen til termin.. han ligger så langt ned att idag når jeg skulle gå ut av bilen (Multivan,litt høy utgave) så var jeg litt rask på foten å "landet" litt hardt, da var jeg livsikker på at vannet skulle gå! Det var så intenst att jeg ble helt stiv av skrekk!
 
Å fy i går og i dag (hittil) føles det ut som baby prøver å borre seg ut av bekkenet! Vet baby ligger godt nede i bekkenet med hodet, men om den vil ut må den gjerne samarbeide med kroppen min. [emoji28][emoji23] trenger ikke klare det helt alene! [emoji23] har prøvd å snakke til den men hjelper lite altså! Ble såpass i går kveld at om jeg satt rett i ryggen følte jeg at jeg presset den ut[emoji23][emoji23] håper ikke det blir like dan resten av mine 32dager[emoji23]


Det hørtes litt ubehagelig ut gitt:p
 
Samme her!!! Og det stikker og strekker og iiiiler og presser på nedover...
 
Å reise seg opp litt for fort er jo døden for bekkenet ihvertfall
 
Seteleie og lite nedpress her..Men å reise seg, snu seg og å sitte generelt, gjør at det kjennes som om magesekken med innhold er på vei ut nesa. Å puste kan jeg bare glemme mens jeg beveger meg, og ribbeina hharsr vannblemmer, det er jeg sikker på!:arghh:
 
Jeg opplevde veldig nedpress med første. Alt fra følelsen av at noen tok tak i endetarmen og dro til eller følelsen av at hodet var ute mellom beina sykt vondt. Høres rart ut å beskrive det nå, er ikke sånn denne gangen. MEN akupunktur redda meg så det er å anbefale. Mindre smerter og slappet av på en helt annen måte. Søvnen ble også bedre. Bare et tips
 
Her og!
Prøver å forklare at det trengs rier og at det hjelper fint lite å grave seg ut, men hu gir seg ikke [emoji14] Det iiler så sinnsykt noen ganger og jeg skvetter høylytt, heldigvis ikke ute blant folk...enda:hilarious:
Hjelper ikke å snakke til baby nei, bare borrer i vei[emoji23] ikke så mye nå heldigvis [emoji18] greit med pause fra det [emoji106]
 
Her også ,å enda er det over 30 dager igjen til termin.. han ligger så langt ned att idag når jeg skulle gå ut av bilen (Multivan,litt høy utgave) så var jeg litt rask på foten å "landet" litt hardt, da var jeg livsikker på at vannet skulle gå! Det var så intenst att jeg ble helt stiv av skrekk!
Oi! Det hørtes ikke godt ut![emoji15][emoji15] har heldigvis lav bil[emoji16]
 
Back
Topp