Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Burger
Å, kjenner jeg blir provosert og irritert på dine vegne.. Hadde iallefall ikke giddet å lage middag på deres premisser.. Enn foreldrene hennes? Kan hun ikke bo der?
ORIGINAL: Katrineisabell
ORIGINAL: RenathePro
Åh my... Virker som om hun gjør det bare for å provosere! [:@]
Hva skjer hvis du nekter dem middag og slikt? Høres sprøtt ut at hun kan komme og gå slik det passer henne, det er jo snakk om privtaliv også..
Ja akkuratt den tanken hadde jeg også.. hun skryter til alle vennene sine om at hun skal bli tante,men det er som jeg sa i stad: holder du på slik blir du tante til en VELDIG liten gutt! Jeg var jo innlagt med prem rier for bare noen dager siden[:@]
Heldigvis fikk jeg blåst ut alt jeg hadde på hjertet nå,så de to sutreungene kom seg ut av huset for og trene nå[:D]Når de kommer hjem skal jeg slaske meg på sofaen med ting JEG liker og se på MINE tvprogram,så kan de sitte der og mugne eller leke på motorveien[:D]
middagen i morgen blir fiskeboller,bare fordi de begge hater det intenst. Sulter vel ihjel ved siden av brødboksen de da[8D]