Å FY F***

Jøss, makan til frekke drittunger ja!!! Tror jeg hadde klikka passe bra selv!!!

Flott at du fikk sagt ifra og håper du får en superkos kveld på sofan mens de er borte..

Vest det har vært mæ, så har æ æksplodert !!!
Å sakt at ho kun ha pella ræva si ut, å ta ansvar!!!

Ho e jo 18, e ingen som sei det at ho MÅ vær hos dæ !!eiller dåkker.. !!!!

Skjønna vældi at du blir frustert å sint!!!

Åååå så irriterende!!! Hun må jo være skikkelig barnslig og ikke minst bortskjemt[:-]
Stakkars deg, syns ikke du skal finne deg i dette nei!!

Jeg tror kanskje jeg hadde ledd... Rett oppi trynet til søstera.. Ledd og ledd og ledd.. Helt til hun tok poenget[8D]

Hun kom tilbake i stad rett før PH begynte,og da endte det med en GIGA krangel og at hun løp gråtende ut herfra mens hun skrek: JEG KOMMER ALDRI TILBAKE!
Hva skal man si? Too bad?[8D]
Ikke sett henne siden,og akkuratt nå er jeg ikke lei for det..
virkelig fått nok!!!!!!

ORIGINAL: Burger

Å, kjenner jeg blir provosert og irritert på dine vegne.. Hadde iallefall ikke giddet å lage middag på deres premisser.. Enn foreldrene hennes? Kan hun ikke bo der?

Jeg skal ikke lage mer middag eller rydde etter henne. får greie seg selv. og som jeg sa før hun reiste,hun får SPØRRE om og være her. ikke kreve det..
Men foreldrene hennes er døde..de døde da sambo var 13 og 19 år,¨så de får ikke gjort noe[&o]
Men i dag tror jeg jammen de har snudd seg i graven(det samme sa sambo til søstra si),MAKAN til ord og oppførsel fra den jentungen!!

Er det mulig, må da kunne oppføre seg når de er 18 år. Kan dra i butikken og handle mat og lage den selv. Ærlig talt! De oppfører seg virkelig som drittunger, skulle tro de var 8 og ikke 18, sukk.. Håper det ordner seg, du kan ikke finne deg i at de behandler deg slik! Du er da ikke moren dems! Skummelt med premature rier da, må nødt å ta det med ro, får legge deg på sofaen med øreklokker på! Litt av en tante som oppfører seg slik!

hva får henne til å tro at hun kan komme å være så lenge hun vil og oppføre seg på den måten?? hadde virkelig gitt henne noen ord og for all del ikke laget noe middag til henne og venninnen. mat får de lage selv. kjenner bare jeg blir irritert av å lese om det. fy for ei frekk jente!!!!

sett ned forten og krev at de respekterer deg og huset deres eller kan de bare se å komme seg ut.

ORIGINAL: Katrineisabell

ORIGINAL: RenathePro

Åh my... Virker som om hun gjør det bare for å provosere! [:@]
Hva skjer hvis du nekter dem middag og slikt? Høres sprøtt ut at hun kan komme og gå slik det passer henne, det er jo snakk om privtaliv også..

Ja akkuratt den tanken hadde jeg også.. hun skryter til alle vennene sine om at hun skal bli tante,men det er som jeg sa i stad: holder du på slik blir du tante til en VELDIG liten gutt! Jeg var jo innlagt med prem rier for bare noen dager siden[:@]
Heldigvis fikk jeg blåst ut alt jeg hadde på hjertet nå,så de to sutreungene kom seg ut av huset for og trene nå[:D]Når de kommer hjem skal jeg slaske meg på sofaen med ting JEG liker og se på MINE tvprogram,så kan de sitte der og mugne eller leke på motorveien[:D]

middagen i morgen blir fiskeboller,bare fordi de begge hater det intenst. Sulter vel ihjel ved siden av brødboksen de da[8D]

Hehe sånn skal det være [:D] ville gjort akkurat det samme! Skjønner den at det kan være vanskelig siden det er sambo's søster, vanskelig å si ifra, men når en først får sagt sitt så blir det normaltilstander [;)]

Bare helt utrolig at hun er så gammel og ikke lager maten sin selv.. [8|]

Back
Topp