Å dele nyheten

Hyttelitu

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Hei! Vi delte nyheten i dag med våre foreldre og søsken i dag. Var så koselig:Heartred

Når skal dere dele nyheten?
Når skal dere dele nyheten med arbeidsgiver?:)
 
Har allerede informert arbeidsgiver Jobber k kjemisk industri så må faktisk melde inn allerede når man er prøvere! Vi tenker å vente til etter uke 6 med å fortelle nærmeste familie. Jeg og mannen skal kose oss med denne hemmeligheten selv om vi er mennesker som sliter med å ikke dele! Haha
 
Hei! Vi delte nyheten i dag med våre foreldre og søsken i dag. Var så koselig:Heartred

Når skal dere dele nyheten?
Når skal dere dele nyheten med arbeidsgiver?:)

Har allerede informert arbeidsgiver Jobber k kjemisk industri så må faktisk melde inn allerede når man er prøvere! Vi tenker å vente til etter uke 6 med å fortelle nærmeste familie. Jeg og mannen skal kose oss med denne hemmeligheten selv om vi er mennesker som sliter med å ikke dele! Haha


Begge de andre gangene har vi egentlig delt nyheten ganske så umiddelbart med nærmeste familie. Med denne lille attpåklatten, ønsker vi å holde det for oss selv så lenge vi klarer..men det er ikke lett:nailbiting: tenkte på det heeeeele tiden vi var på besøk hos svigers i går:hilarious:

Arbeidsgiver har jeg allerede informert da, i tilfelle jeg skulle blitt dårlig nå før sommerferien, eller rett etter. Jobber i barnehage, og det er mulig jeg vil trenge tilrettelegging om bekkenet ender opp slik som sist. Håper ikke det siden det er mer enn 7 år siden jeg gikk gravid sist! Håper å kunne holde det hemmelig fra resten av personalet så lenge som mulig også, bare for gøy egentlig. De får nok sjokk:hilarious: må bare komme meg gjennom neste uke! Så har jeg 4 uker ferie der jeg ikke blir frista til å fortelle:hilarious:
 
(4+5)
Vi holder det litt stille foreløpig for mannen er ganske nervøs etter sist gang som endte i SA. Da fortalte vi det nesten med en gang. Men jeg fant veldig god støtte i at folk visste hva jeg gikk gjennom og endte opp med å fortelle det til flere etterpå så jeg er gira på å fortelle det fort. Men vi er nå to i dette skal fortelle det til søsteren min i dag. Hvis hcg resultatene jeg får i kveld er bra så forteller jeg det nok til fler.
 
Er 5+2 i dag. Har fått time til tidlig ultralyd om en uke. Tør ikke helt å stole på at det er noe liv der før jeg har fått det bekreftet med UL. Tenker jeg skal fortelle det til mannen min etter UL hvis det er gode resultater, så får mannen min være med på å bestemme når vi skal fortelle det til resten av verden. Tror jeg vil fortelle det til nærmeste familie og venner ganske tidlig, for det er jo greit om de vet hvorfor jeg er lei meg hvis det går galt.
 
Jeg har forresten allerede tenkt på hvordan jeg har lyst til å dele det med familien. Nå som vi ikke har kunnet møttes alle sammen ved ulike anledninger gjennom koronaen, så har jeg pleid å lage Kahoot som vi alle deltar på digitalt over Facebook messenger. Har laget til jul, påske osv. Tenkte å lage en sommer-Kahoot, og at ett av spørsmålene er «Når har [Irrgrønn] termin?». Regner med det blir full oppstandelse i Kahooten da :hilarious:
 
Er 5+2 i dag. Har fått time til tidlig ultralyd om en uke. Tør ikke helt å stole på at det er noe liv der før jeg har fått det bekreftet med UL. Tenker jeg skal fortelle det til mannen min etter UL hvis det er gode resultater, så får mannen min være med på å bestemme når vi skal fortelle det til resten av verden. Tror jeg vil fortelle det til nærmeste familie og venner ganske tidlig, for det er jo greit om de vet hvorfor jeg er lei meg hvis det går galt.
Du har ikke sagt det til mannen ennå heller?? Wow, det skal godt gjøres:hilarious: jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å si det til han med en gang:nailbiting:
 
Vi skal dele nyheten med foreldrene våres og søsken når jeg har kommet til forventet mensdato. Arbeidsgiver får vite når jeg nærmer meg 12 uker :)
 
Du har ikke sagt det til mannen ennå heller?? Wow, det skal godt gjøres:hilarious: jeg vet ikke om jeg hadde klart å la være å si det til han med en gang:nailbiting:
Nei, jeg vil spare ham for berg-og-dal-banen med opp- og nedturer, så vil vente med å si noe til ham til jeg vet sikkert at det blir noe av. Kan jo selvsagt skje noe etter ultralyden også, men føler det er litt mer håndfast da, særlig siden jeg har blødd og spottet litt (men ikke som en mens). Men det er vanskelig, ja! Så jeg gleder meg veldig til jeg endelig kan fortelle det! (Hvis alt er greit på UL, da)
 
Fortalte det til svigermor igår, fordi jeg vet jeg kan prate med henne uansett hvilken vei det går, hun ble så glad at hun gråt ❤️
 
Vi fortalte det til mamma i går, og skal fortelle det til svigers i morgen! Svigers bor i Skottland så det blir dessverre fortelling over video. Vi har ikke sett dem på 1 år pga korona… De har ikke sett barnebarnet sitt på 1 år… :( Men vi tror ikke vi får reist å besøkt de i sommer pga korona, så da blir det fortelling over video :Heartred

Vi forteller det til de nærmeste fordi jeg gjerne vil kunne snakke om det dersom det skulle gå galt!:Heartred
 
Vi venter hvertfall til 12 uker, ser ut som jeg kommer til å få tidlig ultralyd også. Aller helst vil jeg vente til 18, men usikker på om det går hehe
 
Også lyst til å vente til uke 12! Egentlig bare fordi det er deilig å ha det litt for oss selv :)
Men jeg tror det skal holde hardt gjennom sommeren. Jeg er glad i en øl i sola eller et glass vin i festlige lag. Men vi får se. Opplever at det kun er jeg som stresser over «herlighet ser de at jeg drikker alkoholfritt» og at majoriteten har nok med sitt. Så kanskje det skal gå helt fint :)
 
Jeg sliter sååååå med å holde det hemmelig når vi er sammen med familien:hilarious: herreland, åssen skal jeg klare å vente helt til august??:laughing002 ikke nok med det, men hver gang jeg sitter med noen som helst holder jeg på å si det:laughing001 hvorfor trodde jeg at jeg skulle like å holde det hemmelig?:confused004
 
Jeg kommer til å slite skikkelig på en jentekveld om to uker. Jeg er alltid den som lager liv og insjer på drikking, så den løgnen MÅ bli bra :p
 
Jeg hadde planer å holde det for oss selv så lenge vi klarte denne gangen,men ble busta av de vi er på ferie med:wtf: Og i går var jeg på besøk hos en venninne i Oslo,for hun har nettopp fått en lite baby. Da datt det ut der også:hilarious: Menmen,alle som vet har fått beskjed om å holde tett,så får håpe de klarer det! Skal på tidlig ultralyd,så håper å se et dunkende hjerte før vi deler med fler.
 
Også lyst til å vente til uke 12! Egentlig bare fordi det er deilig å ha det litt for oss selv :)
Men jeg tror det skal holde hardt gjennom sommeren. Jeg er glad i en øl i sola eller et glass vin i festlige lag. Men vi får se. Opplever at det kun er jeg som stresser over «herlighet ser de at jeg drikker alkoholfritt» og at majoriteten har nok med sitt. Så kanskje det skal gå helt fint :)
Et tips jeg har lært er å takke ba til øl og vin. Folk fyller sjelden med på om du drikker :) så kan du helle ut litt, bytte glass med mannen osv
 
Testet positiv i går. Tok på «Jeg skal bli storesøster» body på frøkna. Og sendte henne inn til pappa i stua :) Så koste vi oss med det litt. Så ringte vi alle i kjernefamilien :love017
 
Vi har sagt det til kommende mormor og morfar, men enda ikke fått sagt noe til farmor enda. Hadde planer om at hun skulle få vite det, før det kom mye familie på besøk. Men det gikk ikke :dead: Så nå går jeg rundt, kvalm og trøtt, og prøver å skjule det til den beste evne! :help
 
Back
Topp