Å dele den gode nyheten!

Vil holde det hemmelig lengst mulig denne gangen:angelic: Til oul om mulig. Hadde bitteliten mage halvveis forrige gang,kunne ha skjult det lett da. Ser om det går denne gangen. Muligens til oul om det er lov å håpe

Vil holde det hemmelig lengst mulig denne gangen:angelic: Til oul om mulig. Hadde bitteliten mage halvveis forrige gang,kunne ha skjult det lett da. Ser om det går denne gangen. Muligens til oul om det er lov å håpe
Hvordan tar familien det? Tror svigermor hadde blitt skikkelig sur om hun ikke fikk vite det før etter OUL, selv om det er det jeg har mest lyst til

Hvordan tar familien det? Tror svigermor hadde blitt skikkelig sur om hun ikke fikk vite det før etter OUL, selv om det er det jeg har mest lyst til

Familien min hadde blitt overrasket,men glad. Enkelte hadde nok blitt litt sure.. Svigerfamilien hadde blitt sjokket,tror jeg. Svigermor hadde nok blitt mest sjokket tror jeg.

Jeg er, foreløpig, veldig positiv til graviditeten. Men situasjonen er kanskje litt uheldig, så dette blir ikke noen gledelig nyhet for andre...

Før jeg tok test, sa jeg til min mor, at jeg trodde jeg kanskje var gravid fordi bekkenet gjorde vondt. Dagen etter tok jeg en test, og den var utrolig svak. Tilfeldigvis var jeg på besøk hos min far da jeg tok testen, og jeg klarte ikke å holde meg - så jeg sa det til han! Fikk ei kraftig skyllebøtte... og siden har ingen av de spurt eller snakket om dette!

Barnefaren vet foreløpig ikke noe. Skal si det til han til uka... og nei, vi er (foreløpig) ikke sammen! Og jeg vet ikke hvordan han vil ta nyheten...
Så, jeg er ganske alene om graviditeten - og det gjør vondt!!

Jeg har passert 38 og har (mange) barn fra før!

Men hvorfor blir hun sur?
Det er jeg enda ikke helt sikker på, men sikkert fordi hun synes det er lenge å vente og at hun har en eller annen form for rett til å vite det før. Det ble skikkelig drama innad i svigerfamilien da forrige ble født, fordi jeg ytret at jeg ikke ønsket spontanbesøk de første ukene, så kan tenke meg at dette også blir feil for dem.

Det er jeg enda ikke helt sikker på, men sikkert fordi hun synes det er lenge å vente og at hun har en eller annen form for rett til å vite det før. Det ble skikkelig drama innad i svigerfamilien da forrige ble født, fordi jeg ytret at jeg ikke ønsket spontanbesøk de første ukene, så kan tenke meg at dette også blir feil for dem.

Trist når folk ikke kan ‘godta’ den nybakte morens ønsker! Jeg ytret meg om no lignende som hendte meg på ett annet forum ang besøk osv, har aldri sett så mye negative kommentarer! Uansett, håper det ikke blir no drama denne gangen for deg :-)

Her vet ei venninne det, fordi jeg rett og slett måtte ha noen andre sin støtte (i tillegg til mannen sin støtte) underveis i hele Ivf-prosessen.

Jeg har også sagt det til noen på jobb, dette også naturligvis pga prøvinga. Det har vært mye hormonelle utbrudd og et par negative tester, og da er det greit at sjefen og de jeg jobber tettest med vet om det.

Mannen ønsker ikke å fortelle noen andre før vi har passert 12 uker, og det er helt greit.

Har fortalt det til bestisen allerede.

Tenkte å fortelle det til familien til jul :) Vi bor på hver vår kant av landet, så det er null stress å holde det skjult.

Så fremt formen holder seg fin vil jeg også drøye det så lenge som mulig med å fortelle noe på jobb. Jeg er tjukk, så det vil uansett ikke synes før uti januar/februar en gang :p

I gifter oss 2. Nov, og skal ha utdrikkingslag 19.okt. Blir vanskelig å holde dette skjult tror jeg. Har allerede sagt det til søsteren min:happy:

Forteller det nok rundt 12 uker. Barna skal få vite det først ❤

No er det berre eg og mannen som veit det. Venter til vk 12 før vi forteller det til familien, det gjorde vi dei andre gongane også. Så ser vi etter det kor lenge vi venter med å fortelle til venner og jobb.

Jeg er, foreløpig, veldig positiv til graviditeten. Men situasjonen er kanskje litt uheldig, så dette blir ikke noen gledelig nyhet for andre...

Før jeg tok test, sa jeg til min mor, at jeg trodde jeg kanskje var gravid fordi bekkenet gjorde vondt. Dagen etter tok jeg en test, og den var utrolig svak. Tilfeldigvis var jeg på besøk hos min far da jeg tok testen, og jeg klarte ikke å holde meg - så jeg sa det til han! Fikk ei kraftig skyllebøtte... og siden har ingen av de spurt eller snakket om dette!

Barnefaren vet foreløpig ikke noe. Skal si det til han til uka... og nei, vi er (foreløpig) ikke sammen! Og jeg vet ikke hvordan han vil ta nyheten...
Så, jeg er ganske alene om graviditeten - og det gjør vondt!!

Jeg har passert 38 og har (mange) barn fra før!

Ingen morsom lesing! :( Sender deg en klem! ❤️

Back
Topp