Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan tar familien det? Tror svigermor hadde blitt skikkelig sur om hun ikke fikk vite det før etter OUL, selv om det er det jeg har mest lyst tilVil holde det hemmelig lengst mulig denne gangenTil oul om mulig. Hadde bitteliten mage halvveis forrige gang,kunne ha skjult det lett da. Ser om det går denne gangen. Muligens til oul om det er lov å håpe
Hvordan tar familien det? Tror svigermor hadde blitt skikkelig sur om hun ikke fikk vite det før etter OUL, selv om det er det jeg har mest lyst til
Men hvorfor blir hun sur?Hvordan tar familien det? Tror svigermor hadde blitt skikkelig sur om hun ikke fikk vite det før etter OUL, selv om det er det jeg har mest lyst til
Det er jeg enda ikke helt sikker på, men sikkert fordi hun synes det er lenge å vente og at hun har en eller annen form for rett til å vite det før. Det ble skikkelig drama innad i svigerfamilien da forrige ble født, fordi jeg ytret at jeg ikke ønsket spontanbesøk de første ukene, så kan tenke meg at dette også blir feil for dem.Men hvorfor blir hun sur?
Det er jeg enda ikke helt sikker på, men sikkert fordi hun synes det er lenge å vente og at hun har en eller annen form for rett til å vite det før. Det ble skikkelig drama innad i svigerfamilien da forrige ble født, fordi jeg ytret at jeg ikke ønsket spontanbesøk de første ukene, så kan tenke meg at dette også blir feil for dem.

Jeg er, foreløpig, veldig positiv til graviditeten. Men situasjonen er kanskje litt uheldig, så dette blir ikke noen gledelig nyhet for andre...
Før jeg tok test, sa jeg til min mor, at jeg trodde jeg kanskje var gravid fordi bekkenet gjorde vondt. Dagen etter tok jeg en test, og den var utrolig svak. Tilfeldigvis var jeg på besøk hos min far da jeg tok testen, og jeg klarte ikke å holde meg - så jeg sa det til han! Fikk ei kraftig skyllebøtte... og siden har ingen av de spurt eller snakket om dette!
Barnefaren vet foreløpig ikke noe. Skal si det til han til uka... og nei, vi er (foreløpig) ikke sammen! Og jeg vet ikke hvordan han vil ta nyheten...
Så, jeg er ganske alene om graviditeten - og det gjør vondt!!
Jeg har passert 38 og har (mange) barn fra før!