Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke slitt med bekkenet dette svangerskapet, men det kan jo være det. Er som om kroppen trykker ned mot madrassen og det liksom blir "liggesår" på hoften. Men jeg får vondt i hoftene og nederst i korsryggen når jeg går også, så orker ikke å gå tur hellerHva er det med hoftene dine? Bekkenløsningrelatert?
Helt forferdelig å måtte snu seg, får mega kynnere da, så oppdager jeg at jeg må tisse.. Kan ikke ligge på ryggen fordi jeg blir svimmel og uvel. Var på sykehuset i går for sjekk av evt lekkasje av fostervann, og sa sa jordmor at babyen ikke likte at jeg lå på ryggen, pulsen til babyen sank betraktelig.. Så da er det nok best for meg å bare fortsette med snuing i senga de resterende ukene..puh! Håper de siste ukene går fort.Kjenner til problemetMå snu meg fler ganger om natten fordi hoftene blir vonde og mister deretter følelsen i bena.. Og når jeg skal snu meg tar jo det ett par minutt hver gang, for det er så smertefullt!
Kan heller ikke ligge på ryggen da jeg blir kvalm og får halsbrann av det.. :/
Heldigvis ikke så lenge igjen sier jeg bare!![]()
Helt forferdelig å måtte snu seg, får mega kynnere da, så oppdager jeg at jeg må tisse.. Kan ikke ligge på ryggen fordi jeg blir svimmel og uvel. Var på sykehuset i går for sjekk av evt lekkasje av fostervann, og sa sa jordmor at babyen ikke likte at jeg lå på ryggen, pulsen til babyen sank betraktelig.. Så da er det nok best for meg å bare fortsette med snuing i senga de resterende ukene..puh! Håper de siste ukene går fort.
Det som funker best hos meg er en pute under ryggen/siden og en rett under hofta. Da blir ikke hofta liggende rett nedpå. I tillegg har jeg en pute mellom beina. Blir mange puter, men om jeg ikke hadde hatt det hadde jeg nok ikke kunnet verken sove eller gå.
Jeg får vel finne frem flere puter, tror jeg. Har en sånn gravid pute, men må nok til med flere nå skjønner jeg![]()
Er så vondeverker gjennom hele natten så jeg våkner og må snu meg, og nå verker det sånn i begge at jeg må nok stå opp. Har jo egentlig lyst til å sove lenger, men klarer ikke pga hoftene
må bare få klage litt..