Åårrhh, denne renselsen...

Er du sikker på at det er bindet du klør av og at det ikke bare er vanlig slik sår-som-gror-kløing?

Er ganske sikker på det, ja. ;) Får det alltid på slutten av mensen når jeg blør bittelitt. Det blir vel for tett og fuktig så huden blir irritert. Blir bedre om jeg holder meg til truseinnlegg.

Blødde i ca 3 uker sist, nå er jeg på dag 12 og blør mye mindre denne gangen så håper det gir seg før også.

Usj, jeg hadde mange av de etter fødsel med førstemann. :p Tror det bare er blod. ;)
Tror også det bare var blod. Har skjedd et par ganger til! *grøss* men nå minker det veldig med blod her, så håper at det nærmer seg slutten.

Dag 3 her og lite blod... tar det seg opp igjen?

Blør litt nå, så tror det er pga såret. ;) håper dette er siste runden. ;) tre uker siden fødsel på fredag.

Sluttet å blø friskt - meg kom en diger blodkoagel igår! Kjente jeg ble litt stressa, men det er nok normalt.. :-) jordmor sa på utskrivingssamtalen at det normalt kommer en ny frisk blodning noen uker etter fødsel.. husker ikke helt hvorfor, men.. :-P ammetåka :-P

Sluttet å blø friskt - meg kom en diger blodkoagel igår! Kjente jeg ble litt stressa, men det er nok normalt.. :-) jordmor sa på utskrivingssamtalen at det normalt kommer en ny frisk blodning noen uker etter fødsel.. husker ikke helt hvorfor, men.. :-P ammetåka :-P

Sårskorpen(?) der morkaka satt løsner og da er det vanlig at det blør. Koagler er også normalt. Hadde masse av det etter første fødsel. ;)

Sårskorpen(?) der morkaka satt løsner og da er det vanlig at det blør. Koagler er også normalt. Hadde masse av det etter første fødsel. ;)
Godt å høre :-) har jo regnet med blødning, men en klump på mamge cm var litt overraskende!

Godt å høre :-) har jo regnet med blødning, men en klump på mamge cm var litt overraskende!
Etter sist fødsel så kom det en diger blod koalge etter ca 2 uker! Den var på størrelse med en manns knyttneve! Men jeg blødde veldig lite i renselsen, så det kan godt hende det bare har samlet seg opp før det tilslutt kom ut....

Etter sist fødsel så kom det en diger blod koalge etter ca 2 uker! Den var på størrelse med en manns knyttneve! Men jeg blødde veldig lite i renselsen, så det kan godt hende det bare har samlet seg opp før det tilslutt kom ut....
Jepp.. :-) så jo veldig "normalt" ut så får satse på at kroppen ordner opp selv ;-)

Jepp.. :-) så jo veldig "normalt" ut så får satse på at kroppen ordner opp selv ;-)
Det er veldig ekkelt, for den jeg fikk var stor og hadde jo ikke plass i trusa for å si det sånn;)
Men som du sier så ordner kroppen opp selv, stort sett :)

Det er veldig ekkelt, for den jeg fikk var stor og hadde jo ikke plass i trusa for å si det sånn;)
Men som du sier så ordner kroppen opp selv, stort sett :)
Det skjønner jeg!

Back
Topp