Åårrhh, denne renselsen...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Når skal det ende?? Trodde jeg var ferdig, jeg. Flere ganger. Beklager, nå kommer det litt detaljer(!).
Blødde i ca en uke før det var bare bitte litt brunt på papiret, men som ikke viste i trusa. Plutselig blør jeg masse friskt blod, for så å forsvinne dagen etterpå. Nå har jeg gått i snart en uke med på/av med disse blødningene. Nesten annenhver dag. Idag da det kom fikk jeg menssmerter som jeg pleier å kjenne i kjønnsleppene når jeg har mensen, men istad var det som om de stod i brann! Er 13 dager etter fødsel.

Hvordan er det med dere andre?

Nå har jeg ikke født enda denne gangen, men med de to forrige varte renselsen i hhv fire og fem uker... Utrolig kjipt :(

har ikke født, men er forbredt på det meste ifht renselse og vondter..
blødde i 1mnd i strekk etter ma, opphold på 3dager også blødde i 3uker igjen :o
med andre ord - jeg føler med deg! håper det gir seg snart.. kjedelig å gå sånn :/

Nå to døgn etter fødsel er det veldig lite blødning. Etter nr 2 var det også slikt, ga seg etter ca 1 uke...

Hos meg varierer det veldig.. Noen ganger tror jeg det er over, men så kommer det friskt blod.. Husker ikke hvor lenge det varte første gang..

Jeg blør ganske mye enda. Mer enn vanlig mens. Men er det ikke rundt dag 12 de sa man opplever en frisk blødning på grunn av såret der morkaka satt?

Blør fortsatt her også, over 2 uker etter fødsel. Noen dager nesten ingenting, andre endel. Husker ikke hvir lenge det varte sist men regner vel med at det varer fort en uke til.

Bare tre dager siden fødsel og gleder meg sååå til det er over! Holdt på å spy i sted, sorry ekkel detalj: det kom ut en stoooor blodkoagel. Kjentes ut som jeg fødte den nesten! Haha! Kanskje en rest av morkaka? Blir kvalm bare tanken hvertfall

Bare tre dager siden fødsel og gleder meg sååå til det er over! Holdt på å spy i sted, sorry ekkel detalj: det kom ut en stoooor blodkoagel. Kjentes ut som jeg fødte den nesten! Haha! Kanskje en rest av morkaka? Blir kvalm bare tanken hvertfall
Om det hadde vært en rest av morkaken så har jordmødrene gjort en veldig dårlig jobb, for den skal sjekkes og sees over slik at de vet at alt har kommet ut :)

Usj, jeg hadde mange av de etter fødsel med førstemann. :P Tror det bare er blod. ;)

Jeg blør gjevt og trøtt hver jeg, og jeg er på dag 11 etter fødsel, det har ikke vært noen variasjon siden fødselen.

Her kommer det også ut store klumper. Såå ekkelt. :(

Neida, men syns det bare er så frustrerende når det stopper opp for så å begynne å blø masse igjen. Ikke kan jeg gå med bind hver dag heller for jeg blir veldig sår og begynner å klø av det.
Prøv tøybind :)

Den nye blødningen du fikk er sikkert skårpa fra der morkaka satt?

Jeg har blødd i vel 2uker, hvor jeg fikk ny frisk blødning på dag 8, dabbet av med kun gulish utflod, i går fikk jeg litt ny blødning, men er utflod i dag.
Er 18 dager siden fødsel her.

Neida, men syns det bare er så frustrerende når det stopper opp for så å begynne å blø masse igjen. Ikke kan jeg gå med bind hver dag heller for jeg blir veldig sår og begynner å klø av det.

Er du sikker på at det er bindet du klør av og at det ikke bare er vanlig slik sår-som-gror-kløing?

Back
Topp