Åårh.. våknet med litt blod.

Blødninger er heldigvis ganske vanlig, men selvfølgelig skummelt uansett. Så lenge det ikke tar seg opp og du får smerter hadde jeg prøvd å slappe av :) Håper det får bra hos legen, lykke til!

Håper det er ufarlig! ❤️
Det ble lagt ut en artikkel om Blødninger i svangerskapet for noen dager siden, der står det at det er ganske vanlig!
Les den :)

Æsjda, håper det er uskyldig! Masse lykke til ❤️

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning <3 er ofte det

Får håpe det ikke kommer mer blod, og at det er en uskyldig blødning. Jeg hadde tre episoder med blødninger for ei uke siden, alt fra brunt til friskt blod med smerter, og det gikk bra. Tenker på deg:Heartred

Får håpe det ikke kommer mer blod, og at det er en uskyldig blødning. Jeg hadde tre episoder med blødninger for ei uke siden, alt fra brunt til friskt blod med smerter, og det gikk bra. Tenker på deg:Heartred
Har ikke vært mer til nå, men fikk spørsmål om å "sjekke i skjeden". Det var det jo litt. Men det var visst ikke noe å tenke over før legetimen. Det lille som var, var enda mørkere enn på morgenen:joyful:

Forhåpentligvis har alt vert bra spesielt med tanke på at du føler det avtar. Er det noe galt ville det som regel kommet frisk blod og det er ikke brunt ;) sender deg varme tanker :)

Jeg har i en ukes tid hatt brunt på papiret, og ble veldig bekymret. Jeg snakket med legen og leste litt om det, og det er visst helt normalt. Jeg tok en ny hcg og den har steget himmelhøyt. Man blir jo så bekymret, men det trenger ikke bety noe som helst ❤️

Jeg blødde friskt blod fra 9-13 DPO, og her så vi bankende hjerte på ultralyd i dag, så det trenger ikke bety noe med litt blod:)
Krysser fingrene for at alt er fint:)

Lykke til !!! <3 har en god magefølelse på at alt er bra jeg :)

Tusen takk for all støtte!:love7
Det var selvfølgelig kluss hos legen idag, så timen jeg hadde kl 12:30 var tydeligvis ikke registrert hos dem:scratch måtte vente til 14:15, men fikk bare gode tilbakemeldinger av legen. Vi tok blodprøve for å måle hcg, og skal ta en til uken igjen for å se at den er stigende :Heartred det lille var veldig beroligende! Ingen smerter har kommet heller, så dette lover bra!:D

Tusen takk for all støtte!:love7
Det var selvfølgelig kluss hos legen idag, så timen jeg hadde kl 12:30 var tydeligvis ikke registrert hos dem:scratch måtte vente til 14:15, men fikk bare gode tilbakemeldinger av legen. Vi tok blodprøve for å måle hcg, og skal ta en til uken igjen for å se at den er stigende :Heartred det lille var veldig beroligende! Ingen smerter har kommet heller, så dette lover bra!:D
Så godt å høre!♥️ Heier på deg, å håper at spirene våre klorer seg fast frem til termin!

Back
Topp