Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg timen er 12:30håper spiren har det bra hold oss gjerne oppdatert etter legetimen
Leste den, men klarer ikke helt å roe megHåper det er ufarlig!
Det ble lagt ut en artikkel om Blødninger i svangerskapet for noen dager siden, der står det at det er ganske vanlig!
Les den
Har ikke vært mer til nå, men fikk spørsmål om å "sjekke i skjeden". Det var det jo litt. Men det var visst ikke noe å tenke over før legetimen. Det lille som var, var enda mørkere enn på morgenenFår håpe det ikke kommer mer blod, og at det er en uskyldig blødning. Jeg hadde tre episoder med blødninger for ei uke siden, alt fra brunt til friskt blod med smerter, og det gikk bra. Tenker på deg
Så godt å høre! Heier på deg, å håper at spirene våre klorer seg fast frem til termin!Tusen takk for all støtte!
Det var selvfølgelig kluss hos legen idag, så timen jeg hadde kl 12:30 var tydeligvis ikke registrert hos dem måtte vente til 14:15, men fikk bare gode tilbakemeldinger av legen. Vi tok blodprøve for å måle hcg, og skal ta en til uken igjen for å se at den er stigende det lille var veldig beroligende! Ingen smerter har kommet heller, så dette lover bra!