Åårh.. våknet med litt blod.

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Idag skal jeg ha første svangerskapskontroll og da måtte jeg selvfølgelig våkne opp til litt blod:smiley-angry017. Krysser fingrene for at alt går bra!:Heartred

Ikke så mye, er litt som slutten av en menstruasjon med brunish "slim".

Tror det er ferdig nå, kom ikke noe på papiret nå når jeg tisset :)

Trenger ikke å være farlig! Krysser fingrene for deg ♥️ Har du smerter samtidig da?

Det kan absolutt være tilfeldig! Prøv å slapp av, du er gravid helt til det motsatte er bevist! ♥️ Jeg har tro på at dette går fint! Brunt blod tyder på en gammel blødning, så det trenger absolutt ikke å være farlig! :-)

Det kan absolutt være tilfeldig! Prøv å slapp av, du er gravid helt til det motsatte er bevist! ♥️ Jeg har tro på at dette går fint! Brunt blod tyder på en gammel blødning, så det trenger absolutt ikke å være farlig! :)
:Heartred:Heartred
Det var veldig betryggende nå:Heartred

Jeg hadde litt brunt utflod på jobb for et par uker siden. Her virker alt foreløpig greit og jeg har ikke sett noe mer til det:) Så det kan godt gjelde for deg også:):Heartred

Det kan absolutt være tilfeldig! Prøv å slapp av, du er gravid helt til det motsatte er bevist! ♥️ Jeg har tro på at dette går fint! Brunt blod tyder på en gammel blødning, så det trenger absolutt ikke å være farlig! :)
:Heartred:Heartred
Det var veldig betryggende nå:Heartred

Så enig der, du er fortsatt gravid til det motsatte er bevist :)
Og vi alle er jo ganske tidlig i svangerskapet ennå, så jeg tenker at så lenge det ikke er rødt blod så trenger mang ikke bekymre seg:)

Håper det går bra. Jeg har hatt flere morgener med litt brunlig utflod, men er fortsatt gravid. Dette kommer spesielt hvis jeg er sliten eller om vi har hatt litt sengekos dagen i forveien.. :shy:følsomme slimhinner for tiden, vet du Så krysser fingrene for at det er uskyldig. :)

Det går nok helt fint skal du se! Prøv å slappe av, selv om det er vanskelig. Det er mer vanlig en vi tror med litt blødninger i svangerskapet! Brunt blod er positivt i allfall:Heartred

Satser på at det er uskyldig, jeg har blødd og/eller hatt brun utflod flere ganger i første trimester i 2 av 3 svangerskap. Dette er første hvor jeg, enn så lenge, ikke har blødd noe (og det føles veldig merkelig!).

Uff, lykke til :Heartred Da jeg hadde blødninger i begynnelsen av forrige svangerskap, sa legen at det var et godt tegn at det var brunt.

Back
Topp