«Pressegave»

Bamsemums1

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Julibarna2024☀️
Fikk med meg via Jodel at det visstnok er ei greie som heter pressegave, hvor man får gave fra partner etter fødsel. Er dette vanlig, og noe som forventes? :p Kanskje litt veeel tidlig enda, men hva ønsker dere dere i såfall?:shy: Eventuelt dere som har født tidligere, hva har dere fått?:)

Fikk med meg via Jodel at det visstnok er ei greie som heter pressegave, hvor man får gave fra partner etter fødsel. Er dette vanlig, og noe som forventes? :p Kanskje litt veeel tidlig enda, men hva ønsker dere dere i såfall?:shy: Eventuelt dere som har født tidligere, hva har dere fått?:)

Dette er veldig amerikansk! Push present, kaller de det der. Hyggelig gest, for all del :p Forventer absolutt ikke noe sånt. Klippekort på uavbrutt søvn i 5 timer hadde jeg ønsket meg :D

Dette er veldig amerikansk! Push present, kaller de det der. Hyggelig gest, for all del :p Forventer absolutt ikke noe sånt. Klippekort på uavbrutt søvn i 5 timer hadde jeg ønsket meg :D

Den va god!! Har aldri hørt om det før, virker som meningene er veldig delt når jeg googler det :wacky:

Aldri fått noe her heller, lite søvn, melkespreng og øm dåsa e vell premie nok :hilarious:

Fikk gode såper og kremer, synes det er en hyggelig gest:-) men ikke noe jeg forventer

Fikk mor og barn smykke sist.
Ny gubbe så vet ikke om det blir noe sånt her :hilarious:
Det er gave nok i seg selv og få ut ungen uten at gubben svimer av :wacky:

Jeg fikk hjerte smykke forrige fødsel ❤️ Er tre hjerter som sitter i hverandre så representerte oss så fint ❤️

Jeg fikk en alliansering av mannen min sist der han hadde gravert inn navnet dit datteren min inni. Kan tro jeg begynte å hulke når barseltårene var på det verste i tillegg. Gråt bare jeg så kortet der det stod «til mamma fra pappa og *navnetpådatterenvår*». Faktisk ikke så sikker på om det er så amerikansk som alle tror, både mormor og mammaen min fikk fødegave de også for hvert barn. I min familie har man fått smykker hver gang ☺️

Jeg fikk en alliansering av mannen min sist der han hadde gravert inn navnet dit datteren min inni. Kan tro jeg begynte å hulke når barseltårene var på det verste i tillegg. Gråt bare jeg så kortet der det stod «til mamma fra pappa og *navnetpådatterenvår*». Faktisk ikke så sikker på om det er så amerikansk som alle tror, både mormor og mammaen min fikk fødegave de også for hvert barn. I min familie har man fått smykker hver gang ☺️

Å herregud, så koselig :sad010❤️

Aldri fått :wtf::p

Fikk en ring :love7 Synes det var vel fortjent etter fødselen :hilarious:

Åh for en fantastisk gave! Så fin ting datteren din kan arve etter deg og!

Synes det er en meningsløs konsumeristisk ting som bare måtte stamme fra USA sol morsdag og farsdag og black friday og det andre tullet de har. Vi gir gaver innimellom og når det passer seg. Til både tårer og glede. Min største gave var hvordan mannen min støttet meg gjennom sist fødsel, og hvordan han er der for oss i familielivet. Trenger hverken smykker eller kremer, for å ha fått ut den ungen.

Jeg forventer det ikke, men spurte samboer om han kjente til det og det gjorde han. Han hadde allerede tenkt at det skal han gi meg hvis vi kommer så langt, så der må jeg si han imponerer. Jeg syns det er en koselig ting og det trenger ikke være noe stort eller overfladisk. Jeg setter pris på om det bare er noe så enkelt som et kort med fine ord fra han❤️

Forventet ikke noe, fikk et smykke med et symbol som representerer vår datter og blomster :Heartpink

Back
Topp