«Pressegave»

Fikk ikke noe sist og får nok ikke noe nå heller. Forventet det heller ikke. :confused005

Jeg fikk smykke, er et veldig fint minne, og bruker det stolt! Måtte nevne det tre tusen ganger før fødsel til mannen i forkant så han tok hintet

Jeg fikk ingenting slikt fra min daværende mann i 06 og 08 da vi fikk barn. Og jeg tenker jeg sikkert ikke får noe av min nye mann etter denne lille kommer til verden. Men samtidig så synes jeg ikke man skal kjøpe ting bare "fordi", å være lykkelige sammen med et nyfødt barn er alt jeg kunne ønsket meg ❤️
(Skal nevnes at jeg ikke liker mange feiringer med gaver, slik som valentine's osv, da jeg føler det er skapt kun for fortjeneste av butikker osv. Vi feirer jul og bursdag da).

Sniker ... Ble så nysgjerrig på dette, så måtte inn og lese hehe
Dette hadde jeg ikke hørt om, og det tror jeg ikke mannen min har heller. Vi har ikke vært så mye med småbarnsfamilier, eller i noe baby-miljø eller hva jeg skal kalle det. Så altså, jeg tror ikke han aner hva det er så jeg forventer ikke noe, men han er alltid ellers så oppmerksom. Ser han at jeg er sliten eller har mye jobb, lager han middag. Kan komme hjem med små cookies, boller eller roser. Da jeg kunne drikke vin, kunne han komme inn på kontoret med et glass til meg og litt chips mens han lagde middag. Så han skal få slippe å føle på noe press på dette :)

Jeg fikk ikke noe sist, og får nok ikke noe denne gangen heller. Forventer ingenting, men hadde blitt veldig overrasket og glad om jeg fikk:rolleyes:

Jeg vet min mor fikk fødegave fra far når jeg og min bror ble født, det samme gjorde hennes mor. Så trenger ikke vært noe amerikansk selv om det er mer fremtredende der :happy: jeg fikk ingenting men 9mnder før fødsel hadde vi brukt myye penger på bryllup og bryllupsreise så vi så ikke behovet den gang. Nå ønsker jeg meg enten en alliansering med en sten for hvert av barna, eller et smykke som symboliserer barna våre. Tror ikke mannen er enig men det er helt ok det også:D

Back
Topp