«Føler» noen hvilket kjønn det er?

Adundas

Flørter med forumet
Hei, :cat:
Har lett litt men fant ikke slikt innlegg tidligere.. håper jeg ikke spammer:cat:

Men.. jeg har aldri trodd på kjerringråd eller slikt. Men har en skikkelig sterk «følelse» over at jeg allerede VET hvilket kjønn det er.. jeg har derimot en bestefar som mener han «kan slikt» og ramset opp den ene etter andre reglen som skal bekrefte at det jeg tror stemmer..

Er det flere som har en sterk følelse, uten å ha en forklaring? Og er det noen som har erfaring med at disse kjerringrådene har slått til, er jo 50% sjanse, så bedre odds enn på Lotto;)

Vet absolutt ikke hvorfor, men jeg er skråsikker på at det er ei jente :)

Jeg er helt sikker på at jeg får gutt denne gangen. Om jeg tenker jente, kommer det opp en "sperre", det stemmer bare ikke. Jeg hadde den samme sterke følelsen med de to før denne, og det stemte på begge.

Jeg hadde veldig tro på at det ble gutt sist, og gutt ble det! Denne gangen er jeg nesten sikker på at det er ei jente, aner ikke hvorfor [emoji23]

Jeg tror egentlig ikke på sånne følelser, men hadde en veldig klar fornemmelse om gutt sist. Og denne gangen hadde jeg en liten jentefølelse. Begge deler stemte, men jeg tror vel likevel det er helt tilfeldig.

Jeg har sterk følelse at det er gutt men aner ikke hvorfor:joyful: Vi får å se 15.januar på OUL!

Jeg har hatt en sterk følelse EN gang og det var når jeg bar en gutt.
De andre gangene har jeg ikke følt noe på hva jeg bar på.
Er ikke så skråsikker denne gang, men holder på en gutt foreløpig...
Tror det er kun pga blødning, og tidspunkt for EL og SEX :p
For ikke å glemme at jeg venter nr 3 med ny mann, og lurer på om jeg tar en reprise på 1.kull.... og avslutter med en gutt :D

Føler gutt, drømmer om gutt om natten,men jeg aner ikke:) kommer til å holde det hemmelig for familie når(viss) vi får vite det:)

Trodde jeg følte gutt men drømmer hele tiden om en jentebaby! Får vite om litt over 2 uker [emoji7]

Venninna mi vår skråsikker på jente og det stemte. Moren hennes var også skråsikker når hun fikk datteren. Men hadde ingen følelse når hun fikk guttene.
Jeg har aldri hatt noe følelse på hva det har vært. Har 3 gutter. Har ingen følelse denne gang heller, så vi får se på fredag om det er enda en gutt

Jeg hadde veldig sterk følelse på jente, bare turte ikke si det høyt til andre enn samboer fordi jeg følte meg så dum [emoji85] men jente var det :)

Her var det omvendt sist. Følte på meg det var gutt og, men var jente. Så ikke troa på magefølelsen [emoji23] føler det er jente nå, men det er kun fordi det er så likt som sist.

Tror magefølelsen min sier gutt pga alle tegnene som sier jente. At jeg automatisk slår om slik jeg ikkje skal innstille meg på en ting når det likesågodt kan være det andre [emoji12] men får nå bare vente å se[emoji16]

Kjærringråd og magefølelse her sier jente men nesten alle rundt meg tror gutt :) har også drømt om at det er en gutt og prøver å instille meg like mye på det :) for jeg vet ikke helt om det er forhåpninger eller magefølelse så prøver å slå den litt i fra meg og bare ta det som det kommer :p

Sist fornemmet jeg gutt og fikk gutt. Ingen fornemmelse denne gangen.. Ulikt svangerskap, så tenker kanskje litt mer at det kan bli jente, men aner ikke:hilarious: blir spennende.

Var på TUL i uke 12+2, og jordmor sa at skulle hun gjette så det ut som en liten gutt, men at vi ikke måtte kjøpe inn bare blått enda[emoji87] Men, magefølelsen sier at det er jente. Så blir spennende å se på OUL[emoji4]

Følelse på gutt, nesten alle rundt meg også tror jeg får gutt. De har bare en sånn "guttefølelse" som man sier. Så blir spennende på oul [emoji1]

Back
Topp