«Dytte» på livmor?

Selvfølgelig! De er der for å hjelpe oss, og det er bare å ringe! bare å forklare situasjoenn, du skal ikke sitte sånn å engste deg. Nevn gjerne det med den nettdoktoren, for det er faktisk et så dårlig svar at jeg syntes du burde får pengene igjen. Er et baite svar for å få deg til å sende inn flere.
Jordmor på sykehuset var heeelt rolig. Forklarte at livmor er en stor muskel og at fosteret er godt beskytta. Takk igjen for tips om at man kan ringe dit :)
 
Jordmor på sykehuset var heeelt rolig. Forklarte at livmor er en stor muskel og at fosteret er godt beskytta. Takk igjen for tips om at man kan ringe dit :)
Så godt at du kunne snakke med en kyndig! Håper det hjalp deg og at du klarer å slappe litt av og kose deg med graviditeten <3
 
Hjelp, stilte i går kveld det samme spørsmålet på hjemmelegene.no som til dere.

Fikk et kjempekort og ubehagelig svar nå (etter 24t, ikke 1t, slik de reklamerer med):


«Jeg kan ikke si med sikkerhet hvor mye foster tåler, men det beste er at du ikke dytte livmor med fingrene. Man skal generelt være forsitktig».


Ingen rom for oppfølgingsspørsmål (legen var i chat-rommet, men da jeg prøvde å spørre hvor farlig, hvor hardt og hva han mente sa han at han måtte logge av og at det var kun ett spørsmål per chat-konsultasjon).


IKKE en ressurs å anbefale det der altså, og ble så klart livredd. Bare å vente på liv/neste ul nå da <3 takk for svar til alle dere.


Merkelig svar. Du skulle sett hvor mye jordmor klemte og styra for å få lille i magen til å snu seg og røre på seg så vi kunne se kjønn i uke 14. :D jeg som hadde vært såå forsiktig med magen (førstegangsgravid) begynte å le når jeg så hvor mye den lille tåler:hilarious:
 
Back
Topp