(:¤Min slankedagbok¤:)

Tusen takk :) Er såå godt å være under 90kg:)
 
Idag har jeg hatt min første dag i ny praksis. :) Bestemte meg for å sykle fram og tilbake. Vil så gjerne at det skal bli en vane, men nå er det ganske tungt.:) Men skal kjempe!! Tror det må til for å komme ned på 79 tallet nå. Jeg må gi litt ekstra for å klare det. Men står på!
 
Ja da var slankekrigen over for denne gang. Har vært noen flotte uker men kjenner jeg er klar for å ha en liten pause nå og bytte veiedag! Til fredager. :D

Nå begynner det å bli en del kg jeg har gått ned siden start og det er utrolig deilig. Merker det i alt jeg gjør. Jeg har fortsett en lang vei igjen men er godt å være over halvveis.:) Mitt endelige mål er 65kg. Så er over 16 kg igjen enda... Men tankene er snudd den riktige retnigen, og det hjelper veldig. Har fått inn trening som en del av hverdagen + tar sunnere matvalg enn før.
 
Grattis med flott nedgang. Jeg er superimponert over hva du har fått til. Grattis med delt seier i slankekrigen :-)
 
Tusen takk, så koselig å høre :)
 
Nå er det påskeferie. Ååå det er så deilig. Har bestemt meg for å kunne spise litt godteri og is denne ferien fordi jeg vil kose meg, men også fordi jeg må øve meg på å kunne spise litt uten og alltid å gå på en stor sprekk". Så har gitt meg selv 2000 kcal i løpet av påskeuka som jeg kan bruke på hva jeg vil. :)

Jeg har jo bestemt meg for å prøve å holde ferien litt aktiv med å trene for å holde formen og motivasjonen med like. Og faktisk når jeg har bestemt meg for å trene så får jeg ikke så dårlig samvittighet for å spise litt sjokolade på kvelden:) Det er en ny god følelse. Nyter maten så utrolig mye mer da, når samvittigheten ikke er der og ødelegger.
 :)

 
Back
Topp