(:¤Min slankedagbok¤:)

Klumpen*sin*mamma

Betatt av forumet
Hei!:) Nå har jeg funnet ut at det var på tide å lage en sånn slankedagbok.:) Jeg håper det vil gi meg motivasjon og inspirasjon til å gi det lille ekstra under treningen, og til et sunnere kosthold i hverdagen. Jeg har bestemt meg for at jeg skal klare målet mitt i 2012, så nå håper jeg at slankedagboken og den tredje slankekrigen vil hjelpe meg på veien for å nå dette målet.Under min første runde av slankekrigen gikk jeg ned ca 12kg. Da nådde jeg mitt første delmål som var under 100. Den andre runden av slankekrigen hadde jeg en minstenotering på 82,2kg. Målet for den tredje slankekrigen er å komme meg ned på 7-tallet. Der har jeg ikke vært siden jeg var 17-18år!! :D Så jeg er veldig  stolt av meg selv alt nå.
Jeg vil slanke meg på den måten jeg syntes virker best, nemlig å gå ned sakte, men sikkert, ved å legge om treningsvaner og kosthold. Jeg får lov til å spise alt, men i små mengder. Viktig for meg at ingenting er forbudt fordi da tenker jeg ikke på noe annet enn det jeg ikke kan få..:) Jeg vil at kroppen skal klare å følge meg, sånn at når jeg er ferdig så har jeg en sunn kropp som vil bli der den er. hehe:-) Jeg vil også måle cm sånn at jeg vet det går innover, selv om vekta ikke samarbeider i en uke eller to.:)

1.delmål nådd: etter                   11 uker, fra 110,8kg til 98,3kg :)
2.delmål nådd: etter til sammen 22 uker, fra   98,3kg til 89,0kg :)

3.delmål nådd:
4.delmål nådd:
Hovedmål nådd:


Min vei til 3.delmål:

Uke     23: 87,8kg
Uke     24: 87,2kg
Uke     25: 85,4kg
Uke     26: 83,9kg
Uke     27: 83,7kg
Uke     28: 82,2kg
Uke     29: 81,6kg
Uke     30:
Uke     31:
Uke     32:
Uke     33:

Min nedgang totalt:)
Startvekt, (29.08.11):    110,8  kg
Forrige ukes vekt:           82,2 kg
Dagens vekt:                  81,6 kg
Oppgang/nedgang i kg:  -0,6 kg
Oppgang/nedgang i %:  -0,72 %

Nedgang totalt i %:         -26,35%
Nedgang totalt i kg:        -29,2kg :)


CM da jeg startet: Mage: 96cm Hofte: 118cm Rumpe: 130cm Armer: 43cm Lår: 80cm Legger 45cm
CM uke 1:
 Mage: 94cm Hofte: 117cm Rumpe: 130cm Armer: 41,5cm Lår:77cm Legger: 43cm Mistet totalt: 9,5cm
CM uke 2: Mage: 90cm Hofte: 115cm Rumpe: 129cm Armer: 41,5cm Lår:77cm Legger: 43cm Mistet totalt: 7cm
CM uke 3: Det blir litt for ofte og måle cm hver uke så venter til uke 4.
CM uke 4: Mage: 89cm  Hofte: 113cm Rumpe: 126cm Armer: 41cm Lår: 76cm Legger: 42cm Mistet totalt: 8,5cm
CM uke 5: Det blir litt for ofte og måle cm hver uke så venter litt...
...........
CM uke 11: Mage: 84cm Hofte:107cm Rumpe:121cm Armer:40cm Lår: 75cm Legger: 42cm
Mistet totalt: 18cm
 
Denne uken har jeg trent styrke og spinning. Idag blir det en kondisøkt med litt styrke håper jeg! :-) Det er så gøy og ha fått litt treningsglede igjen.
 

Oi oi for en vektnedgang du har hatt, utrolig bra!!!!!
Er veldig motiverende å være her inne ja. Var her etter første svangerskap og er nå tilbake etter at jeg fikk barn nr 2 i mai. 

Ønsker deg fortsatt lykke til. Dette har du kontroll på ser jeg:)
 
Tusen takk! Så koselig med litt skryt :-)
 

Følger fortsatt med deg, så bare å stå på og oppdater;)
Går litt saktere enn jeg hadde håpet på med meg, så må nok justere julemålet mitt litt.... Men er uansett veldig glad jeg starter denne kampen før jul og ikke utsetter det som veldig mange andre til 1 januar:)
 
Ja tror også det er lurt og begynne nå :) Føler det blir lettere og fortsette i januar også når motivasjonen allerede er på plass. (Det håper ihvertfall jeg på) :-)
 
Første delmål nådd! Det er helt ubeskrivelig å se to tall på vekta!! :)
Utrolig nok er det nå etter at jeg klarte første delmål at det begynner å bli vanskelig, det må jeg bare innrømme.. Skjønner liksom ikke helt hvorfor? Motivasjonen dabber litt av, men nå skal det sies at jeg har to stoore eksamener før jul, og stress er ikke bra for slankinga.Så tror målet nå blir og klare og spise sunt og få bevegd meg litt disse eksamensukene, da det før har vært disse ukene jeg har spist mest og bevegd meg minst. Dette skal jo være en livsstilsendring, ikke bare slanking, så kanskje jeg har litt mer en nok nå og at det er derfor motivasjonen har dabbet litt av? Satser på det :-)

Jeg skal veie meg hver mandag fortsatt og vil at vekten går nedover hver uke men må ta det litt rolig, sånn at ikke alt plutselig blir for mye og jeg "rømmer" til kaloriene mine.
 
Ja da var den ene eksamenen over og den neste er om en uke! Ååå er helt vilt og tenke på at jeg har ferie om een uke bare! Jeg skal være flink denne helga og til uka sånn at ikke denne eksamenen ødelegger mer av slankinga. Jaja er fornøyd med min lille nedgang oppi alt stresset mitt:)
 
Du er flink!!! :o)

Ser vi er omtrent på samme vekta nå, da kan vi følge hverandre på veien til en slankere skrøtt!! ;o) 

 
Tusen takk:) Ja det hadde vært kjempemotiverende å fulgt hverandre!
 


Klumpen*sin*mamma skrev:
Tusen takk:) Ja det hadde vært kjempemotiverende å fulgt hverandre!


Ja, trenger litt motivasjon for å holde dette oppe, merker jeg stadig synder mer og mer... ;)
 
Godt nyttår!!
Nytt år, nye muligheter, ny slankekrig.. Det skal bli deilig å få presset seg selv litt igjen.:) Jeg er super klar!! Idag har jeg fri og det er helt fantastisk.:) Er veldig glad for at vekta har vært så snill med meg denne jula, men kjenner det skal bli godt å komme tilbake til de faste rutinene, rart det der.:)
 
Har meldt meg på Slankekrigen jeg og. Du har vært flink da. Stå på videre dette skal vi klare emoticon
 
Jeg er så imponert over alt du har gått ned etter krigen også jeg. Jeg har desverre gått litt opp jeg da!!
 
Takk:) Det tar du fort av deg igjen!! Gøy vi havna på lag, da kan det jo bare bli gull!
 
0,9kg ned. Merker det er mye hardere nå enn før og gå ned én kg så må stå på enda mer med treninga og spise veldig riktig! :) Tuungt.. Men såå verdt det!
 
1 kg ned denne uka. Er veldig fornøyd med det. Har ikke vært så flink matmessig så det var litt overraskende men det skal jeg jobbe med denne uka.
 
Ååå jaa, fantastisk å ha 8-tallet foran på vekta! Bare nyter det:) Nytt delmål er begynt, ned 10kg, å ha 7-tallet foran på vekta..
 
Back
Topp