Det største ønske

Prøvepause 2025
(118) 07.01-04.02
Sykluslengde 29 dager
(119) 05.02-03.03 Sykluslengde 27 dager
(120) 04.03-29.03 Sykluslengde 26 dager
(121) 30.03-25.04 Sykluslengde 27 dager
(122) 26.04-22.05 Sykluslengde 27 dager
(123) 23.05-06.06 Sykluslengde 16 dager
(124) 07.06-03.07 EL ca CD14, 1 aksje, Sykluslengde 26 dager
Side 470

(125) 04.07-30.07 Sykluslengde 27 dager
(126) 31.07-26.08 Sykluslengde 27 dager
Side 470

(127) 27.08-03.10 Operasjon
EL ca CD34, 38 dagers syklus
Side 471

PP128/PP1 04.10-29.10
Clomid, EL testing, Ovitrelle. Cyclogest
EL på CD11, 26 dagers syklus
Kjemisk??
Side 471

PP129/PP2 30.10-24.11
EL ca CD13, 26 dagers syklus

Vi avslutter prøvingen :crybaby2

Skjønner det ikke er så lett❤️
Ikke alt man kan få selv om man ønsker det enn så mye. Ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, men vanskelig når det har vært en stor del av livet. Småsteg fremover og prøve å holde meg litt opptatt :Heartred

Åå.. :( Lei meg på dine vegne.. å legge fra seg prøvingen høres ufattelig tungt ut, når man har jobbet så lenge, og ikke fått resultater.. Jeg håper du har gode og meningsfulle ting å oppta deg med, sånn at det blir en smule mindre tungt..

Masse lykke til videre uansett..! ❤️

Ikke alt man kan få selv om man ønsker det enn så mye. Ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, men vanskelig når det har vært en stor del av livet. Småsteg fremover og prøve å holde meg litt opptatt :Heartred

Nei, er jo ikke det og livet er virkelig tøft og brutalt sånn til tider:confused: Er så utrolig lei meg på dine vegne for at det ble som det ble, urettferdig er det:sad010Håper noen hobbyer eller interesser som du kan ta dypdykk i framover❤️

Åh, sender deg en megastor klem, det var ikke slik det skulle ende ❤️❤️
Jeg prøvde ikke like lenge som du, og jeg har vært så heldig å fått det til før, men fy søren for en vond følelse å innse at man må sette strek for prøvingen❤️ jeg tror ikke noen kan sette seg inn i den rare følelsen av å sette strek før man selv må gjøre det, jeg syntes hvertfall det var vanskelig etter å ha levd i prøvebobla i to år.
Tenker på deg og håper du finner noe som kan holde deg litt opptatt, få koblet av tankene litt❤️❤️

Vi kjenner ikke hverandre, men jeg sitter her og griner. Jeg har fulgt deg siden jeg fikk meg profil her inne i januar 2020, og å lese dette bare river i hjertet. Det er så blodig urettferdig, gir ingen mening, og jeg blir så utrolig lei meg over at det skal være så eitrende vanskelig for noen :sad010 :Heartred Ta vare på hverandre, hegne om det som gir deg glede og ro i hverdagen. Stor, stor klem:Heartred

Veldig trist å lese, livet er urettferdig :sad010 sender deg en stor klem❤️

Det var veldig trist å høre. Sender deg en stor klem :Heartred
Håper du kan finne noe som kan gi deg ro og glede i fremtiden :Heartred

Har tittet innom deg jevnt og trutt de siste årene og har alltid tenkt at det snart må være din tur. Utrolig trist at det ikke ble sånn :sorry: ❤️

Men hvorfor gi seg nå så kort tid etter operasjonen? :Heartred

Jeg har fulgt med deg litt her og der de siste årene ettersom jeg har vært mye aktiv her i begge foregående graviditeter.

Dette gjør meg så såre vondt å lese. Livet er så forbaska urettferdig:smiley-angry017

Ord blir fattige. Sender deg en god klem:Heartred
Du forsvinner kanskje fra forum fremover også?:sorry:

Jeg har fulgt med deg litt her og der de siste årene ettersom jeg har vært mye aktiv her i begge foregående graviditeter.

Dette gjør meg så såre vondt å lese. Livet er så forbaska urettferdig:smiley-angry017

Ord blir fattige. Sender deg en god klem:Heartred
Du forsvinner kanskje fra forum fremover også?:sorry:
Tusen takk :Heartred :Heartred
Ja blir mindre på forumet fremover, trappe ned litt, men følger jo likevel med litt her og der. Er fortsatt tilgangsansvarlig en liten stund til.
Ser at du er gravid, Gratulerer så mye :Heartred

Tusen takk :Heartred :Heartred
Ja blir mindre på forumet fremover, trappe ned litt, men følger jo likevel med litt her og der. Er fortsatt tilgangsansvarlig en liten stund til.
Ser at du er gravid, Gratulerer så mye :Heartred
Takk:Heartpink

Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette er for deg.
Håper livet fremover gir deg lykke og glede. Håper at du en gang klarer å lære å leve med sorgen for det som ikke ble. Ønsker deg alt godt i fremtiden. :Heartred:Heartred

Back
Topp