For tiden så føler jeg meg skikkelig mislykket.
Egentlig helt siden forrige sykemelding etter sist exu, så har jeg slitt meg på jobb. Det har vært mye styr da det er flytting av både kontorer og alle brukerne våre til nytt bygg. Myyyye som skal planlegges og pakkes osv. Det har vært ekstremt mye kaos og høyt press generelt (slik det så ofte er i helse).
I tillegg er sønnen vår inne i en dårlig stim. Jeg har i flere år hatt mistanke om adhd mtp familiehistorikk og generelt hvordan han er personhetsmessig (fullstendig avhengig av rutiner, får skikkelig tankekjør hvis noe går utenom slik han har planlagt det, konsentrasjonsvansker osv osv). Jeg hører titt og stadig at han hater meg, at jeg er verdens verste mamma og slike ting. Selv om jeg vet at han ikke mener det, så sårer det skikkelig i lengden. Han sliter med følelsesregulering, og han blir skikkelig lei seg når vi prater etterpå.
Jeg går på stressmestringskurs, som jeg glemte helt bort og kom på på fredag at jeg skulle ha vært på på torsdag.
Men nå nærmer jeg meg mitt bristepunkt og har bedt om legetime, skal på torsdag. Selvfølgelig skal min fastlege være borte enda et år, så da er det enda en ny vikarlege jeg må forklare.
Jeg sover ekstremt dårlig for tiden, veldig urolig, jeg går med skallebank, gråter veldig fort (tårene kommer av ingenting, og jeg er av de som prøver å stenge det inne), jeg klarer ikke å huske noe og jeg gjør generelt mye små feil på jobb HELE tiden. Alt dette er med på å gjøre at jeg føler meg utmattet, mislykket og generelt bare ikke meg selv.
Jeg er redd for å ikke bli meg selv igjen. Det begynner å gå opp for meg at jeg kanskje aldri kommer tilbake der jeg var før jeg møtte veggen sist. Men denne gangen tar jeg tak i det før det går så langt!
Jeg savner tanken på å ha en baby, men helt ærlig, jeg hadde ikke hatt godt av å være gravid/ha en baby i denne tilstanden. Jeg klarer nesten ikke ta vare på de to vi har for tiden. Jeg kommer hjem fra jobb, legger meg. Reiser meg etter en stund for å tvinge meg selv til å gjøre lekser med dem (mens samboer kanskje lager middag eller noe), for så å stupe igjen og halvsove frem til leggetid. Jeg har ingenting igjen å gi de hjemme når jeg har vært på jobb. Generelt har jeg lite å gi de dagene jeg har fri også, jeg har ikke ork og det plager meg veldig.
Oida, dette ble langt, men det gjør så godt å pøse ut alt det kjipe skriftlig