Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Prøvde dere det aktivt? Har hørt at det kan hjelpe å velge men er interessant å høre når det faktisk stemmer
Første barn var et uhell, kondomet sprakk og jeg tok angrepille. Angrepillen fungerte slik den skulle, og utsatte eggløsning. Men sæden var for levedyktig. :hilarious: Vi hadde avstandsforhold på den tiden og hadde bare vært kjærester i tre måneder. Lå sammen før jeg dro hjem på en søndag, og søndagen etter er befruktning utfra antatt EL og positive tester. Resulterte i jente. :Heartpink

Med nr to prøvde vi aktivt, og vi la aksjer hver dag i hele den fertile perioden. Ut kom en gutt! :Heartblue

Nr tre som jeg er gravid med nå prøvde vi også aktivt på, men jeg hadde veldig ustabil syklus pga amming. Da jeg trodde jeg hadde EL så lå vi aktivt sammen, så ble det en aksjepause på to uker før vi tilfeldigvis lå sammen igjen uten at jeg hadde kontroll på syklus. Fem dager etter siste aksje kjente jeg EL-smerter, og det stemte med tempingen jeg nettopp hadde begynt med bare for gøy. Resultatet ble jente! :Heartpink

Gratulerer såå mye med graviditeten! :happy093 :love7

Har fulgt dagboken din siden vi var i samme IKM-gruppe i slutten av januar. Gøy at det endelig gikk! :wav

Her ventes lillebror om to uker :Heartblue

Så koselig du stikker innom dagboka mi❤️ Tusen takk for det:love7

Masse lykke til i den aller siste innspurten❤️

Hææææææææ!!!!! Du er gæren :laughing001
Men gratulerer så mye ❤️ men jøss for et pågangsmot du har! Jeg elsker det!!!!!

Ja, det tror jeg ikke du er den eneste som synes:laughing021 Tuuusen takk:smiley-angelic003Elsker den store familien vår:love7 men blir litt casa kaos til tider, men sånn erre:smiley-bounce022 Masse kjærlighet:love017

TW!!! Faen, nå skjer det igjen:arghh:

Skulle legge 4-åringen, også kjenner jeg det renner der nede... Jeg løper inn på do, da er det sånn igjen at "vannet går" helt lyserosa og jeg har mensenmurringer..tok nettopp kveldstester som så bra ut:Heartred Virker som jeg får hematom igjen, da:dead:

20251008_181142.jpg

TW!!! Faen, nå skjer det igjen:arghh:

Skulle legge 4-åringen, også kjenner jeg det renner der nede... Jeg løper inn på do, da er det sånn igjen at "vannet går" helt lyserosa og jeg har mensenmurringer..tok nettopp kveldstester som så bra ut:Heartred Virker som jeg får hematom igjen, da:dead:

Vis vedlegget 471910
Ånei! Så kjipt og skummelt! Håper det bare er samme dritten igjen
:Heartred

Ånei! Så kjipt og skummelt! Håper det bare er samme dritten igjen
:Heartred

Ja, godt mulig jeg mister spirene igjen eller så er det hematom, men tar ikke sorgene på forskudd. Skal ta blodprøve og måle hCG imorgen :happy119 Har heldigvis ikke hatt mer rosa utflod, spottet eller blødd:angelic: Det er så tidlig ennå, så må vente 2 uker med ultralyd også. Så er hCG-måling for å sjekke hCG-stigningen som må til!

To måneder er kjempelenge, for er jo snakk om hele første trimester her. :p det er TREGE dager, spesielt når man begynner bli dårlig, og hver dag er som en uke :dead:
Ja, er kjempelenge, men nå mister jeg kanskje igjen, så. Eller faens hematom igjen!? Haff!:arghh: du kan lese postene over, så skjønner du❤️

Ja, er kjempelenge, men nå mister jeg kanskje igjen, så. Eller faens hematom igjen!? Haff!:arghh: du kan lese postene over, så skjønner du❤️
Ja, leste nå... Scrollet bare til postene over svaret ditt i stad..
Siden ikm er i morgen, så kan man jo håpe på at det bare er en liten hormonell glipp...? Så lenge det ikke blir noe verre enn spotting er det jo fint, men ekkelt å se blod uansett etter positive tester.
Satser uansett på at det er helt ufarlig!!

Fikk to jenter etter tre gutter , mener de er laga 3-5 dager før el :smiley-bounce016 Spennende uansett , nå er guttene store 21,17,17 å jentene 12år å 8 uker, å det er fulle skuffer med rosa blonder å tyll :Heartpink

E så kjekt at du e gravid nå! Berre ein smule surt at me bomma å havna i termingruppe endo ein gong, med ein liten mnd :hilarious: men ekstra kjekt å snike i termingruppene då:hug003 håper det berre er ein hormonell blødning og at du slipper hematom:smiley-angelic001

Ja, leste nå... Scrollet bare til postene over svaret ditt i stad..
Siden ikm er i morgen, så kan man jo håpe på at det bare er en liten hormonell glipp...? Så lenge det ikke blir noe verre enn spotting er det jo fint, men ekkelt å se blod uansett etter positive tester.
Satser uansett på at det er helt ufarlig!!

Jeg håper virkelig det, men får jo ikke gjort en døyt fra eller til uansett :dead: Jeg prøver å puste med magen og ikke gå i full krisemodus- med de 3 siste har jeg blødd uante mengder blod, hatt koagler+++ pga hematom og lettblødende livmorhals til nesten uke 10 og likevel fått flotte, levende babygutter:dummy::love7 Har ikke hatt mer vannete, rosa blødning eller spotting:angel5:smiley-angelic001 Og vet også at om det er hematom, så kommer blødningen helt plutselig.. om, og om igjen...

E så kjekt at du e gravid nå! Berre ein smule surt at me bomma å havna i termingruppe endo ein gong, med ein liten mnd :hilarious: men ekstra kjekt å snike i termingruppene då:hug003 håper det berre er ein hormonell blødning og at du slipper hematom:smiley-angelic001

I knoooow, hva er oddsen for det at vi ENDA engang ikke kommer i termingruppe sammen?:laughing021Ja, er innom å følger med litt av og til jeg og:hug003 Håper virkelig det jeg også- nå ønsker jeg en enkel graviditet UTEN hyperemesis, hematom, bekkenløsning og for mye fostervann:laughing002

Det må være en Hormonell blødning kjære deg! Kan virkelig ikke tenke noe annet. Lille spiren skal klore seg fast :Heartred

Håper virkelig det❤️ Synes jeg har hatt nok dritt nå, altså:happy090

Back
Topp