❤️ IKM uke 31 ❤️

Heihei bare meg igjen :shy:

Klarte ikke å la være med å ta en ny test etter jobb i dag, og med mitt streksyn så syns jeg at det dukket opp noe svakt med en gang på metode testen, men er det bare meg? :smiley-ashamed004:bag: Hoff..
Jeg syns ofte det er vanskelig å se på bilder selv om det kan være noe svakt på ekte. Krysser fingrene for sterkere strek i morgen ❤️
 
Så utrolig kjedelig, den første testen ser man jo veldig godt streken på også :arghh: :Heartred Jeg ville tatt en ny i morgen tidlig for å se. Håper for deg
Kjempe kjipt:dead: Skal definitivt ta en ny i morgen tidlig, men jeg begynner å miste håpet. Tatt sikkert fire tester i dag, og alle er like hvite:bored: Takk likevel:Heartred
 
Heihei bare meg igjen :shy:

Klarte ikke å la være med å ta en ny test etter jobb i dag, og med mitt streksyn så syns jeg at det dukket opp noe svakt med en gang på metode testen, men er det bare meg? :smiley-ashamed004:bag: Hoff..
Altså, jeg ser helt klart noe på det siste bildet der?:D

Jeg kjøpte metode sine tester i dag, og syns også at jeg kan skimte en svaaak strek på de. Men enda svakere enn den der. Er de kjent for skyggestrek sånn som rfsu tro?
 
I dag har jeg begynt å spotte og det føles som om mensen et på vei. 9dpo i dag, så litt vel tidlig. Håper tanta holder seg unna noen dager til. Eller, håper jo egentlig at den ikke kommer i det hele tatt:laughing002 Har bestemt meg for at jeg tar en sniktest i morgen om ikke mensen har kommet :nailbiting:
Så spennende:cat: Håper det er tegn på noe annet enn tr:smiley-angelic001
 
Heihei bare meg igjen :shy:

Klarte ikke å la være med å ta en ny test etter jobb i dag, og med mitt streksyn så syns jeg at det dukket opp noe svakt med en gang på metode testen, men er det bare meg? :smiley-ashamed004:bag: Hoff..
Synes jeg ser noe på denne, men usikker på om det er en faktisk strek eller om det bare er randen der streken skulle kommet. Men basert på andre bilder av samme type tester som er negative, håper jeg dette er begynnelsen på en faktisk strek! Nå blir det veldig spennende med neste test! :D
 
Jeg greide så klart ikke å holde meg til i morgen.
Dro rett på Kiwi og kjøpte make sure. Tok to nye tester, og begge er blanke. Da fikk jeg bekreftet at forrige test var nok bare en skygge :shy: For et opplegg eller hva? :smiley-ashamed004 Alt vi skal styre å tære med oss kvinnfolka!
 

Vedlegg

  • IMG_5292.jpeg
    IMG_5292.jpeg
    921,3 KB · Visninger: 30
Altså, jeg ser helt klart noe på det siste bildet der?:D

Jeg kjøpte metode sine tester i dag, og syns også at jeg kan skimte en svaaak strek på de. Men enda svakere enn den der. Er de kjent for skyggestrek sånn som rfsu tro?
Har opplevd noen skyggestreker på metode, og at de slår ut veldig sent! Make Sure, så har jeg aldri opplevd skyggestrek på, bortsett fra den på onsdag da :smiley-ashamed004
 
Jeg greide så klart ikke å holde meg til i morgen.
Dro rett på Kiwi og kjøpte make sure. Tok to nye tester, og begge er blanke. Da fikk jeg bekreftet at forrige test var nok bare en skygge :shy: For et opplegg eller hva? :smiley-ashamed004 Alt vi skal styre å tære med oss kvinnfolka!

Æsj, så skuffende.. :arghh::shifty: Litt av hvert vi må styre på med og tenke på ja.. :wacky: Her går hodet i hundre når jeg prøver, og jeg begynner å planlegge så mye og å se for meg livet med baby på april, og så blir det liksom rett i bånn fordi det ikke ble.. :sorry:
 
Jeg er kjempeavhengig av kaffe, men slutter helt med kaffe i prøveperioden fordi jeg har hørt det skal øke sjansen! ❤️ Har straks vært to måneder uten nå, og er kronisk trøtt :hilarious: Med de to første barna tenkte jeg å begynne med kaffe igjen sånn gradvis, men jeg klart det ikke før laaaang ut i svangerskapene fordi jeg ble direkte kvalm av lukta! Kunne brekke meg - svært avslørende :hilarious:
Ja har vanligvis sluttet jeg også eller minimert til én. Hørt det samme om kaffe, men vi trodde jo til slutt nå at vi ikke kunne bli gravide uten hjelp. Så jeg har drukket den kaffekoppen jeg vanligvis drikker til morgenen hver dag gjennom hele denne siste perioden. Pluss en øl til mat her og der siden vi har ferie. Så denna spira her skulle visst frem uansett :Heartred
 
Har opplevd noen skyggestreker på metode, og at de slår ut veldig sent! Make Sure, så har jeg aldri opplevd skyggestrek på, bortsett fra den på onsdag da :smiley-ashamed004
Kanskje jeg skal bestille meg noen Make Sure til neste runde :D Jeg har ikke pleid å teste så tidlig med de andre, da har jeg stort sett ventet til etter ikm, så det har ikke vært så farlig med tidligtest:smiley-ashamed004
 
Da ble det TR her.. :arghh: Kommer selvfølgelig til å henge med dere ut uke 31, og til å oppdatere lista så godt jeg kan. Håper jeg kan sette mange av dere på gravid! Si ifra - så oppdaterer jeg! ❤️

Har allerede bestilt et lass med eggløsningstester og graviditetstester, og luuurer på om jeg skal bestille Vitex og Wild Yam også da jeg har hatt hell med det tidligere.. :angelic:
 
Trøster meg med at OM det skulle klaffe neste gang, så har jeg termin veldig tidlig på mai, og at det da mest trolig blir aprilbaby likevel fordi jeg mest trolig må settes igang.. :hilarious::hilarious:
 
Da ble det TR her.. :arghh: Kommer selvfølgelig til å henge med dere ut uke 31, og til å oppdatere lista så godt jeg kan. Håper jeg kan sette mange av dere på gravid! Si ifra - så oppdaterer jeg! ❤️

Har allerede bestilt et lass med eggløsningstester og graviditetstester, og luuurer på om jeg skal bestille Vitex og Wild Yam også da jeg har hatt hell med det tidligere.. :angelic:
Sender deg en stor klem :Heartred :Heartred

Hvilken erfaringer har du med Vitex og Wild Yam? Jeg kjøpte Wild Yam for noen mnd siden, men har ikke turt å bruke den :woot:
 
Back
Topp