Ønskebarn-når håpet om å få en liten setter hele verden på vent

Hvordan går det med deg? :happy:

Hei, det går bra :angelic:. Jeg testet svakt positiv på mandag, og har tatt to tester i dag også, en tidligtest og en vanlig strimmeltest. Forsåvidt ganske like begge to, men absolutt strek :rolleyes::smiley-bounce016:smiley-bounce016 IMG_20210630_054316.jpg IMG_20210630_054334.jpg
Ellers får puppene kjørt seg. Ømme nippler, og ryggen verker litt :shy:. Stikking i livmor, og jeg har viset fått en sensitiv luktesans :hilarious:. Også våkner jeg på natta, eller supertidig på morningen. Jeg er egenentlig en som elsker å sove lenge:wacky:.

Hvordan går det med deg, og hvordan ligger du an med stimulering? :rolleyes:
 
Hei, det går bra :angelic:. Jeg testet svakt positiv på mandag, og har tatt to tester i dag også, en tidligtest og en vanlig strimmeltest. Forsåvidt ganske like begge to, men absolutt strek :rolleyes::smiley-bounce016:smiley-bounce016Vis vedlegget 360157 Vis vedlegget 360158
Ellers får puppene kjørt seg. Ømme nippler, og ryggen verker litt :shy:. Stikking i livmor, og jeg har viset fått en sensitiv luktesans :hilarious:. Også våkner jeg på natta, eller supertidig på morningen. Jeg er egenentlig en som elsker å sove lenge:wacky:.

Hvordan går det med deg, og hvordan ligger du an med stimulering? :rolleyes:
Åå, fantastisk! Gratulerer!! :smiley-bounce016 Håper den sitter hele veien! Har du tatt blodprøver enda?
Jeg hadde uttak på mandag. 14 egg ut, men bare 7 modne. 6 av 7 ble befruktet da, så håper minst et av dem overlever til lørdag. Blir noen lange dager frem til da. Det ble totalfrys på meg denne gangen, men håper på innsett i august :)
 
Åå, fantastisk! Gratulerer!! :smiley-bounce016 Håper den sitter hele veien! Har du tatt blodprøver enda?
Jeg hadde uttak på mandag. 14 egg ut, men bare 7 modne. 6 av 7 ble befruktet da, så håper minst et av dem overlever til lørdag. Blir noen lange dager frem til da. Det ble totalfrys på meg denne gangen, men håper på innsett i august :)

Skjønner. Måtte også gjennom totalfrys sist. Men fikk 6 blasto på frys, og en av de som er mageboer nå :happy:. Så kjedelig å vente, men godt om man får noe på frys, man trenger jo bare ett om det er det rette :shy:.

Ikke tatt blodprøve nei, må vel det hos fastlegen, men skal ikke melde inn til Porsgrunn før på mandag, så tar det derfra :angelic:
 
Skjønner. Måtte også gjennom totalfrys sist. Men fikk 6 blasto på frys, og en av de som er mageboer nå :happy:. Så kjedelig å vente, men godt om man får noe på frys, man trenger jo bare ett om det er det rette :shy:.

Ikke tatt blodprøve nei, må vel det hos fastlegen, men skal ikke melde inn til Porsgrunn før på mandag, så tar det derfra :angelic:
Ja, det er kjedelig! Men jeg tror jeg skal klare å nyte sommeren når jeg bare får vite om vi har fått noen på frys. Sitter bare og håper de ikke ringer meg før lørdag, for da betyr det at alle har falt fra. Det er så nervepirrende :nailbiting:

Stemmer det, Porsgrunn har sen testdato. Men hallo, du er gravid! :D:D
 
Ja, det er kjedelig! Men jeg tror jeg skal klare å nyte sommeren når jeg bare får vite om vi har fått noen på frys. Sitter bare og håper de ikke ringer meg før lørdag, for da betyr det at alle har falt fra. Det er så nervepirrende :nailbiting:

Stemmer det, Porsgrunn har sen testdato. Men hallo, du er gravid! :D:D

Huff, ja, det skjønner jeg. Ønsker deg masse lykke til. Gjerne oppdater hvordan det har gått :angelic:
 
Det hjelper på å teste inni ellom, så jeg ikke glemmer dette. Var på jentetur fra torsdag til fredag, de vet jeg kan være gravid, og jeg sa bare det til restauranten, sånn at jeg slapp å få ting med alkohol i og rått kjøtt osv :blackeye:. Jeg vet jo at jeg er gravid, men tenker at det er foreldre og svigers som skal få den nyheten først :hilarious:.
IMG_20210703_081002.jpg kontaktet Porsgrunn og de sa det var 16 dager for testdag, så det blir faktisk til onsdag. Det er ganske lenge å vente. Så glad jeg har tatt de 3 testene denne uka :rolleyes:, så jeg kan slappe litt av.
Blir en litt annerledes sommer i år. Mannen drar nordover til familie, uten meg. Jeg holder meg på Sørlandet med rolige dager :).
 
Hei igjen. Nå har det gått litt tid. Jeg er 7 uker på vei, 7+1 for å være nøyaktig. Skulle fått tidlig ultralyd til uka, men pga sommerstengt så har det blitt utsatt til august :wideyed:. Helt greit da kvalmen og trøttheten bekrefter at jeg er gravid, hver dag :hilarious:.

Ellers prøver jeg å nyte ferietid. Vi drar på hytta på onsdag og blir der ei uke/halvannen :). Det blir nydelig!
 
Hei igjen. Nå har det gått litt tid. Jeg er 7 uker på vei, 7+1 for å være nøyaktig. Skulle fått tidlig ultralyd til uka, men pga sommerstengt så har det blitt utsatt til august :wideyed:. Helt greit da kvalmen og trøttheten bekrefter at jeg er gravid, hver dag :hilarious:.

Ellers prøver jeg å nyte ferietid. Vi drar på hytta på onsdag og blir der ei uke/halvannen :). Det blir nydelig!
Herlighet, tiden flyr! Gratulerer med 7 uker på vei :love7
 
Tusen takk :shy:. Hvordan gikk det med deg og totalfrys. Fikk de noen på frys :angelic:?
Ja, vi fikk to blastoer på frys :happy: Kvaliteten var ikke perfekt, men håper det kan bli baby uansett!
 
Back
Topp