Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koss gjør eg det?Syns jeg ser en strek på den til venstre ja
Akkurat sånn jeg fikk med tidligtest 7 dpo.
Har du prøvd å invertere fargene?
Jeg har brukt denne nettsiden, legger ved linkKoss gjør eg det?
Følte eg fekk ikkje frem noe bedre strek. Sendte bilde til deg på melding kanskje du får det bedre tilJeg har brukt denne nettsiden, legger ved link
Ja er det som er mest slitsomt. Eg og har tru på kjemisk men blir usikker når eg ser økning.. aldri vært så usikker før. Tar nok ein test til i morgen for da har det gått 2 dager siden forrige test og det bør være mye mer økning. Om ikke så slår eg meg til ro me at det ikke ble noe denne gangen.Men hvis du ikke ønsker å bli gravid, og du har hatt så svake streker i 4-5 dager nå, så tror jeg du kan slå deg til ro i og med at dette ikke blir et svangerskap. Jeg synes det virker som kjemisk. Dette er bare min mening da så klart, man vet jo aldri. Jeg har hatt mye mer stigning enn dette også de gangene det har endt med SA og MA. Håper det kan avklares helt for deg snart, det er så slitsomt å leve i usikkerheten <3
Det hørtes lurt utJa er det som er mest slitsomt. Eg og har tru på kjemisk men blir usikker når eg ser økning.. aldri vært så usikker før. Tar nok ein test til i morgen for da har det gått 2 dager siden forrige test og det bør være mye mer økning. Om ikke så slår eg meg til ro me at det ikke ble noe denne gangen.