Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek på alle!
Jeg ser noe, spesielt på den til venstre av de tre på samme bilde Har du tatt ny test i dag?
Hvor mange dpo er du? Ser noe svaaaktSer dere noe her?
Hvor mange dpo er du? Ser noe svaaakt
Ser den bedre i dag! Hvor mange dpo er du nå?Vet ikke om den er tydeligere I dag
Syns det ser sånn utVet ikke om den er tydeligere I dag
Usikker har veldig ustabil mens. Tok clearblue som vise forsatt -Ser den bedre i dag! Hvor mange dpo er du nå?
Har kun metode sine og tok clearblue ettepå som viste -. Men kanskje det ska mer til på dei?Syns det ser sånn utHar du prøvd ett annet merke i tilllegg? Har disse testene selv, men lest at flere syns den slår ut sent
Jeg så streken bedre på det forrige bildet dittJeg ser noe svak antydning, men det virker ikke som at den har blitt noe sterkere siden i går?
Hode mitt som kødde me meg garantertPrøv en Rfsu tidlig test kanskje, jeg har god erfaring med disse, vet noen syns di viser skyggestrek da. Men hos meg har di alltid vært blenda frem til nå.
Og kanskje morgenurin, men lettere sagt enn gjort. Har testet 2-3 ganger om dagen di siste dagene![]()
Ane ikke dpo ennå men godt muligHvilke DPO er du på i dag?
Syns den ser ut som min Rfsu tidlig test gjorde på dagtid 8dpoSyntes liksom det var noe men samtidig ikke
Vis vedlegget 482248